علاقه ای به ساخت اتومبیل نداریم! - تکفارس 
علاقه ای به ساخت اتومبیل نداریم! - تکفارس 

علاقه ای به ساخت اتومبیل نداریم!

امید بصیری
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 22:58
علاقه ای به ساخت اتومبیل نداریم! - تکفارس 

با توجه به شایعات اخیر مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد اتومبیل خودکار بسازد حال یکی از مقامات بلند پایه ی سامسونگ به این مسئله واکنش نشان داده و آن را از اساس کذب خوانده است! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

در سال های گذشته شایعات زیادی مبنی بر اینکه اپل قصد دارد اتومبیل هوشمند بسازد وجود داشته است. شایعات مشابهی نیز پیرامون سامسونگ وجود داشته اند. اما در سال های اخیر فقط شرکت گوگل دست به ساخته همچین اتومبیل هایی زده، اتومبیل هایی که حتی قرار نیست به بازار عرضه شوند. پس از اینکه سامسونگ شرکت هارمان بین الملل(Harman International) را با قیمت ۸ میلیارد دلار به دست گرفت همگان به این باور رسیدند که این شرکت قصد دارد دست به توسعه ی اتومبیل های هوشمند بزند اما یکی از مدیران بلند پایه ی سامسونگ تایید کرده که این شرکت هیچ علاقه ای به فعالیت در زمینه ی خودرو ندارد.

“ما واقعا قصد ساخت اتومبیل نداریم. این مهم است که تشخیص دهیم، چیزی که ما به عنوان پیشرو بودن به ان باور داریم کارکردن بر روی این حوزه های سنتی از تکنولوژی نیست.” این را یونگ سون مدیر و رئیس بخش استراتژی سامسونگ در گفت و گویی با Forbes بیان کرده است.”ما برای این بخش ارزش بالایی قائل نیستیم.”

ادعا ی اینکه سامسونگ قصد ساخت هیچ گونه اتومبیل هوشمندی را ندارد درست پس از این مطرح می شود که سامسونگ در یک سال گذشته در حال محکم کردن جا پای خود در زمینه ی همکاری با شرکت های سازنده ی خودرو ها بوده است. این شرکت با خودروسازان آلمانی بر روی نرم افزار های اتومبیل های هوشمند در حال همکاری بوده است. این طور که به نظر می رسد سامسونگ می خواهد تا اتومبیل های نسل های آینده از نرم افزار های این شرکت بر روی خود بهره ببرند ولی در حال حاضر به نظر نمی رسد که این شرکت برنامه ای برای ساخت اتومبیل های هوشمند و عرضه ی مستقیم آن ها به بازار داشته باشد.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.