شاهد تصاویر لو رفته از نسخه اولیه هواوی پی ۱۰ باشید - تکفارس 
شاهد تصاویر لو رفته از نسخه اولیه هواوی پی ۱۰ باشید - تکفارس 

شاهد تصاویر لو رفته از نسخه اولیه هواوی پی ۱۰ باشید

دانیال دهقانی
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - 22:25
شاهد تصاویر لو رفته از نسخه اولیه هواوی پی ۱۰ باشید - تکفارس 

شاهد تصاویر لو رفته از نسخه اولیه هواوی پی ۱۰ باشید! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اگر به ماه ژوئن برگردیم، دقیقاً دو ماه بعد از عرضه هواوی پی ۹ (Huawei P9) به بازار، شایعه شده بود که هواوی پی ۱۰ (P10) شاید یک اسکنر اثر انگشت در جلوی گوشی داشته باشد، به جای آن اسکنر اثر انگشتی که در پشت پی ۹ قرار داشت. حالا هم پنج ماه گذشته و پی ۹ به فروش خیره کننده ۹ میلیون دستگاهی در سر تا سر جهان رسیده است. حالا هم، با توجه به تصویر لو رفته که منتسب به نسخه اولیه هواوی پی ۱۰ است می توان مشاهده کرد که یک اسکنر اثر انگشت در جلوی گوشی قرار دارد، درست همان طور که شایعات این طور می گفتند.

تصاویر لو رفته امروز در ویبو (Weibo) مشاهده شدند و از طریق آن ها دوربین دو لنزی نیز در پشت گوشی کاملاً مشخص است. البته، وجود دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی لیکا (Leica) در پشت هواوی پی ۹ یکی از اصلی ترین دلایل خریداران برای خرید آن گوشی بود. یکی از دوربین ها تصاویر رنگی می گیرد، و دیگری تصاویر را به صورت سیاه و سفید ذخیره می کند. این مسئله توانایی گوشی در گرفتن تصاویر در شرایط کم نور را بیشتر می کند.

یک بنچمارک گذاری جدید از این گوشی در GFXBench نشان داد که این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ دارد، چیپست داخلی هواوی یعنی کیرین ۹۶۰ (Kirin 960 SoC) آن را تغذیه می کند که یک پردازنده ۸ هسته ای با قدرت ۲.۳ گیگاهرتز دارد و پردازنده گرافیکی آن هم مالی جی ۷۱ (Mali-G71) است. یک مدل این گوشی ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد، در حالی که مدل دیگری از این گوشی با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

ما همچنان چندین ماه تا معارفه رسمی پی ۱۰ فاصله داریم، و این به این معناست که شاید مشخصات نهایی پی ۱۰ اندکی با موارد گفته شده تفاوت داشته باشد و مدل نهایی هم چندان شبیه به این تصویر لو رفته نباشند، ولی به هر حال، زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با این محصول جدید هواوی چیست؟ آیا تمایلی به تهیه آن دارید؟ مشخصات و ظاهر لو رفته آن چطور به نظر می رسند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید