یک آیفون ۷ پلاس در چین بعد از به زمین افتادن منفجر شد! - تکفارس 
یک آیفون ۷ پلاس در چین بعد از به زمین افتادن منفجر شد! - تکفارس 

یک آیفون ۷ پلاس در چین بعد از به زمین افتادن منفجر شد!

دانیال دهقانی
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 23:26
یک آیفون ۷ پلاس در چین بعد از به زمین افتادن منفجر شد! - تکفارس 

یک آیفون ۷ پلاس در چین بعد از به زمین افتادن منفجر شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

مردم، به گوش باشید! با وجود آن که اخیراً مسئله انفجار گوشی های هوشمند به طرز مرموزی خالی از خبر و اتفاقات نو بوده، ولی متاسفانه این زنجیره دیگر ادامه پیدا نکرده است. یک گوشی آیفون ۷ پلاس در منطقه یونان (Yunnan) در جنوب غربی چین پس از حادثه ای که طی آن گوشی به زمین افتاده است، به خاطر شوک ناشی از آسیب دیدن ناگهانی باتری منفجر شده است. طبق گزارش ها، این گوشی از خود دود بیرون می داده و به شدت هم به حال لرزش افتاده بوده، در حالی که صفحه نمایش آن خرد شده بوده و از بدنه گوشی نیز جدا شده بوده است! عمق فاجعه در تصاویری که در فضای مجازی از این اتفاقات منتشر شده قابل رویت است.

تا جایی که ما می دانیم این چهارمین مورد از انفجار گوشی های آیفون است. آن سه مورد دیگر هم شامل اتفاقاتی در هنگام ترابری گوشی ها، هنگامی که کاربر در حال فیلم گرفتن بوده و هنگامی که گوشی در یک ماشین تقریباً سوخته قرار داشته می شوند. با وجود آن که انفجارهای سری جدید گوشی های آیفون آن قدر هم زیاد نبوده و به قدری فراگیر نبوده که همچون سامسونگ، اپل مجبور شود تا این گوشی را نیز به مانند گلکسی نوت ۷ از بازار جمع آوری کند، ولی به هر حال اپل باید با جدیت تمام این موضوع را پیگیری کند.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ چرا باید یک آیفون ۷ پلاس به این شکل آتش بگیرد؟ آیا اپل باید این موضوع را پیگیری کند یا می توان آن را به حساب تصادف گذاشت؟ نظرات خود را پیرامون این خبر با تک فارس در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.