آیفون ۷ و قدرت نمایی با فرمول ۱! - تکفارس 
آیفون ۷ و قدرت نمایی با فرمول ۱! - تکفارس 

آیفون ۷ و قدرت نمایی با فرمول ۱!

عرفان کرد
۲۲ آبان ۱۳۹۵ - 11:51
آیفون ۷ و قدرت نمایی با فرمول ۱! - تکفارس 

اگر آیفون ۷ دارید و می خواهید از حداکثر قدرت آن استفاده کنید با ما همراه باشید .

به سپتامبر برگردیم ، هنگامی که اپل از آیفون ۷ رونمایی کرد و بخشی از مراسم رونمایی را به نشان دادن قدرت تراشه جدید Apple A10 اختصاص داد . در قسمتی از نمایش ، کلیپی از ورژن iOS بازی F1 2016 ، محصول شرکت Codemaster ، نشان داده شد . این بازی از امروز با قیمت ۹.۹۹ دلار در اپ استور عرضه شد .

نسخه های PC و کنسول این بازی بازی یک موفقیت بزرگ برای شرکت Codemaster بود و منتقدان از آن به عنوان بهترین بازی فرمول یک تاریخ یاد کردند . از آن جایی که ما هنوز این بازی را بازی نکرده ایم نمیتوانیم اطلاعات دقیقی از محیط بازی به شما بدهیم.

اما با توجه به تصاویر و تریلر ها از یک چیز مطمئنیم . اگر دنبال یک بازی با گرافیک بهتر برای آیفون خود هستید ، کار بسیار سختی در پیش دارید . نسخه iOS این بازی با تمام پیست ها ، خودرو ها و راننده های حال حاضر این رشته در دسترس قرار گرفته و حتی ویژگی های بیشتری نیز در بازی یافت می شود.

با وجود این که برای گرافیک خارق العاده این بازی نیاز به گوشی قدرتمند آیفون ۷ هستید ، با تغییر دادن گرافیک میتوانید آن را در سایر آیفون ها نیز بازی کنید . در واقع یکی از ویژگی های خوب این بازی قابلیت تغییر سطح گرافیک و بالا بردن سرعت اجرا هست که باعث میشود شما این بازی را حتی در آیفون ۵ بازی کنید .

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید .

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید