اپلیکیشن YouTube VR برای اندروید در پلی استور منتشر شد - تکفارس 
اپلیکیشن YouTube VR برای اندروید در پلی استور منتشر شد - تکفارس 

اپلیکیشن YouTube VR برای اندروید در پلی استور منتشر شد

دانیال دهقانی
۲۱ آبان ۱۳۹۵ - 23:43
اپلیکیشن YouTube VR برای اندروید در پلی استور منتشر شد - تکفارس 

اپلیکیشن YouTube VR برای اندروید در پلی استور منتشر شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

واقعیت مجازی (Virtual Reality یا به اختصار VR) تکنولوژی امروز است، از آن جایی که تولید کنندگان مختلف نیز در تلاش هستند تا محصولات خود را به گونه ای ارائه دهند که مخاطب تجربه بسیار واقعی تری از آن ها به دست آورد.

گوگل هم نمی خواهد اجازه دهد که قطار واقعیت مجازی قبل از آن که این شرکت به واگن اش منتقل شود، به راه بیفتد پس این غول تکنولوژی و تحقیقات تصمیم گرفته تا به برخی از کاربران اندروید احتمال تجربه تکنولوژی وی آر را در دسترس قرار دهد.

حال به تازگی اپلیکیشن YouTube VR نیز در شبکه پلی استور منتشر شده، که هر ویدیویی را بر روی دستگاه اندرویدی شما به شکل واقعیت مجازی در آورده و یوتیوب را به شکلی ۳ بعدی که کاربران می توانند از درون آن به جستجو بپردازند بازسازی می کند.

این نکته را مد نظر داشته باشید که اکنون امکان تجربه واقعیت مجازی فقط از طریق Daydream View میسر است، هرچند که گوگل احتمال تجربه این فناوری از طریق همه دستگاه ها را بررسی خواهد کرد.

این اپ اندرویدی به کاربران اجازه می دهد که برای تماشای ویدیوها یا جست و جوی آن ها در یوتیوب به جای صفحات استاندارد مستطیلی شکل آن ها را به صورت سه بعدی و ۳۶۰ درجه ای ببینند. این اپلیکیشن همچنین یک بخش جدید “حالت تئاتر” (Theater Mode) را نیز در خود جای داده است که اجازه می دهد تا ویدیوهای معمولی را بر روی پرده ای بزرگ به شکلی واقعی تماشا کنید.

با وجود آن که مشخص است گوگل در مورد واقعیت مجازی مصمم است، ولی هنوز مشخص نیست که آیا یک اپلیکیشن یوتیوب جدا هم برای صرفاً پخش کردن ویدیوهای واقعیت مجازی برای تمامی دستگاه های اندرویدی عرضه خواهد شد یا نه. شاید این یک مزیت باشد که تمامی ویژگی های مربوط به واقعیت مجازی را در داخل همان اپلیکیشن یوتیوب همیشگی داشته باشیم.

به هر حال، اگر واقعیت مجازی به شدت نظر شما را به خود جلب کرده، و شما به یک Daydream View و یک گوشی گوگل پیکسل یا پیکسل اکس ال دسترسی دارید، اکنون می توانید اپلیکیشن جدید یوتیوب را امتحان کنید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟  چه برداشتی از تلاش گوگل برای حمایت از تکنولوژی واقعیت مجازی دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.