نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید برای پرچم داران سامسونگ لو رفت! - تکفارس 
نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید برای پرچم داران سامسونگ لو رفت! - تکفارس 

نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید برای پرچم داران سامسونگ لو رفت!

امید بصیری
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - 20:15
نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید برای پرچم داران سامسونگ لو رفت! - تکفارس 

نسخه ی بتای به روز رسانِ نرم افزاری سیستم عامل اندروید که با نسخه ی جدید تر این سیستم عامل یعنی اندروید ۷ یا نوقا برای دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج همراه شده است لو رفت! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

اوایل امروز بود که سایت های بسیاری خبر از لو رفتن نسخه ی بتای سیستم عامل جدید اندروید ۷ یا نوقا برای دو گوشی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج می دادند. بسیاری از این سایت ها نیز اقدام به انتشار عکس ها و اسکرین شات های متعددی از این به روز رسانی نرم افزاری کردند. به نظر می رسد با این به روز رسانی نرم افزاری، پرچم داران سامسونگ تجربه ی کاربری بسیاری نرم و دل نشین تری عرضه می کنند.

برای دارندگان گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج که مایل هستند جدید ترین نسخه ی سیستم عامل اندروید را بر روی گوشی خود داشته باشند وب سایت Choimobile هر دو ورژن این سیستم عامل را در دسترس قرار داده است. نسخه ی گلکسی اس ۷ با نام G930FXXU1ZPK4 و نسخه ی گلکسی اس ۷ اج با نام G935FXXU1ZPK4 عرضه می شوند.

به عنوان یک هشدار باید بگوییم که عواقب این کار کاملاً بر عهده ی خود شما است. برای نصب این به روز رسانی شما باید گوشی خود را فلش کنید. توصیه ی ما به شما این است که فعلا دست نگه دارید چرا که این نسخه هنوز به پایداری کامل نرسیده است و ممکن است خطرات احتمالی ای به همراه داشته باشد و به گوشی شما آسیبی وارد کند. بهتر است تا زمان عرضه ی رسمی این به روز رسانی صبر کنید و سپس اقدام به نصب این نسخه از سیستم عامل اندروید بکنید.

به عنوان یک جایزه(!) سامسونگ هم اکنون یک به روز رسانی اوتیای برای تمام دارندگان این نسخه در انگلستان عرضه کرد.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید