آیا رنگ جت وایت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به زودی عرضه می شود؟ - تکفارس 
آیا رنگ جت وایت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به زودی عرضه می شود؟ - تکفارس 

آیا رنگ جت وایت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به زودی عرضه می شود؟

دانیال دهقانی
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - 23:56
آیا رنگ جت وایت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به زودی عرضه می شود؟ - تکفارس 

آیا رنگ جت وایت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به زودی عرضه می شود؟ در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اولین گوشی های رده بالای اپل هستند که تنوع رنگی آن ها به عدد ۵ می رسد: جت بلک، مشکی، طلایی، خاکستری، نقره ای و رز گلد. اگر این تعداد رنگ برای شما کافی نیست، احتمالاً رنگ ششمی هم به زودی به آن ها اضافه شود.

وب سایت ژاپنی Mac Otakara اشاره کرده که هر دو مدل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شاید به زودی رنگ جدیدی تحت عنوان “جت وایت” (Jet White) دریافت کنند.

طبق گزارش منتشر شده از سوی Mac Otakara، این اطلاعات از سوی یکی از زنجیره های پخش کننده آیفون به گوش رسیده است، هر چند “ممکن است قابل اطمینان نباشد”. همانند همیشه، احتمال آن که برخی شایعات رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرند زیاد است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ادامه چه پیش خواهد آمد. به هر حال، یک آیفون ۷ با رنگ جت وایت به خودی خود ابهت زیادی دارد و شاید بد نباشد اپل هم جت وایت را به عنوان یک رنگ جدید برای گوشی های آیفون خود برگزیند.

از آن جایی که مدل های جت بلک آیفون بدنه بسیار براقی دارند، احتمال می رود که رنگ جت وایت نیز بدنه براقی داشته باشد. تصویری که در ابتدای این خبر قرار گرفته نیز ساختگی و کامپیوتری می باشد، ولی اگر دقت کنید متوجه می شوید که احتمالاً آیفون ۷ پلاس جت وایت چنین شکل و شمایلی خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ آیا اپل باید رنگ جت وایت را نیز به چرخه رنگ های گوشی های آیفون خود اضافه کند؟ نظر شما در رابطه با این رنگ چیست؟ چه رنگ های دیگری می توانند تبدیل به یکی از رنگ های آیفون سال آینده شوند؟ نظرات خود را پیرامون این خبر با تک فارس به اشتراک بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید