۴ کارت جدید با به روز رسانی بعدی به Clash Royale اضافه خواهد شد - تکفارس 
۴ کارت جدید با به روز رسانی بعدی به Clash Royale اضافه خواهد شد - تکفارس 

۴ کارت جدید با به روز رسانی بعدی به Clash Royale اضافه خواهد شد

دانیال دهقانی
۱۶ آبان ۱۳۹۵ - 21:39
۴ کارت جدید با به روز رسانی بعدی به Clash Royale اضافه خواهد شد - تکفارس 

۴ کارت جدید با به روز رسانی بعدی به Clash Royale اضافه خواهد شد! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

جدیداً با لو رفتن برخی تصاویر مشخص شده است که ۴ کارت جدید به بازی Clash Royale اضافه خواهد شد، که باعث می شود بازی بازان اطلاعات بیشتری راجع به آن چه که در آینده و با به روز رسانی بعدی این بازی به آن اضافه خواهند شد پیدا کنند. تورنادو (The Tornado)، هجی کلون (Clone Spell)، جادوگر الکتریکی (Electro Wizard) و بربرهای پیشرفته (Elite Barbarians) آن ۴ کارت نام برده هستند که همگی در ویدیوی لو رفته قابل مشاهده اند. حالا بیایید کمی بیشتر با نحوه عملکرد و ویژگی های هر کدام از این کارت ها آشنا شویم.

تورنادو تمامی دشمنان و نیروهایی که در اطراف حضور دارند را به سمت یک گردباد می کشد و به آن ها صدمه می زند. طول مدت زمان این حمله ۱.۵ ثانیه است و در این مدت نیروهای دشمن نمی توانند حمله کنند.

هجی کلون دو بچه اژدها (Baby Dragons) را عیناً شبیه سازی می کند، که این دو نیرو به اندازه بقیه نیروها می توانند به دشمن صدمه وارد کنند ولی از حط سلامتی کمتری برخوردار هستند.

جادوگر الکتریکی سریع است ولی امتیازات سلامتی کمتری هم دارد. او قادر است همه چیز را در شوک فرو برد و نیروها را به مدت ۰.۵ ثانیه میخکوب کند. او می تواند در آن واحد به ۲ هدف حمله کند، و لول ۸ Zap را با هر بار تبدیل شدن ایجاد می کند.

بربرهای پیشرفته هم ۲ بربر را به وجود می آورد که حرکات بسیار سریعی دارند و از وضعیت مطلوبی هم برخوردار هستند. این نیروها شبیه به Lumberjacks بدون حالت Rage هستند.

نظر شما در رابطه با این نیروها و کارت های جدید که به زودی به بازی Clash Royale اضافه خواهند شد چیست؟ بیشتر منتظر کدام یک هستید؟ نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید