آمازون به تازگی یک سرویس قصه گوی چت مانند را برای کودکان عرضه کرده است - تکفارس 
آمازون به تازگی یک سرویس قصه گوی چت مانند را برای کودکان عرضه کرده است - تکفارس 

آمازون به تازگی یک سرویس قصه گوی چت مانند را برای کودکان عرضه کرده است

دانیال دهقانی
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - 20:01
آمازون به تازگی یک سرویس قصه گوی چت مانند را برای کودکان عرضه کرده است - تکفارس 

آمازون به تازگی یک سرویس قصه گوی چت مانند را برای کودکان عرضه کرده است! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

آمازون به تازگی یک سرویس قصه گوی اشتراکی را به سوی صفحات لمسی کشانده است و نام آن آمازون رپیدز (Amazon Rapids) است. این برنامه داستان های کوتاه تصویر داری را به کودکان پیشنهاد می دهد، که در قالب یک طرح چت مانند خاص به آن ها ارائه می شود، یک پیام در هر لحظه، به طوری که انگار شخصیت های درون داستان از یک برنامه پیام رسان برای ارتباط با یک دیگر استفاده می کنند.

آمازون رپیدز شامل صدها داستان کوتاه اورجینال که توسط نویسندگان حرفه ای نگاشته شده می شود، و البته هر ماه هم تعدادی به آن ها اضافه می شوند و این مقدار رشد می کند. آن ها در بخش ها و سبک های مختلفی دسته بندی شده اند و از داستان های فانتزی گرفته تا معمولی و رئال در بین آن ها یافت می شود، مثلاً داستان هایی که در آن یک مادربزرگ به گروه چت نوه اش می رود و آن را به هم می ریزد، یک آدم فضایی که قبل از حمله به زمین به یک پسر بچه پیامی می دهد، دو مرغ که برای عبور از خیابان به مشاجره می پردازند و بسیاری دیگر از آن جمله هستند.

البته فرمت IM این برنامه تنها برای کودکان کم نقص نیست و طبق گفته آمازون حتی به خوانندگان جوان تر هم اجازه می دهد تا بدون هراس داشتن از زیاد شدن تعداد نوشته ها و متون با سرعت دلخواه میان داستان ها گذر کنند. آمازون رپیدز حتی شامل یک لغت نامه سریع هم می شود تا سریعاً بتوان در آن به جست و جوی لغات پرداخت، لغاتی که به صفحه شخصی هر فرد اضافه می شوند تا در آینده راحت تر بتوان به سراغ آن ها رفت، و همچنین قابلیتی به نام “برای من بخوان” نیز در این اپلیکیشن وجود دارد که داستان ها را با صدای بلند می خواند. ما هنوز نمی دانیم که آیا موتور تبدیل متن به صدا این کار را انجام می دهد یا این وظیفه بر عهده صداهای از پیش ضبط شده است.

آمازون رپیدز از همین حالا با قیمت ۲.۹۹ دلار در ازای هر ماه در دسترس قرار دارد. همچنین می توان یک اشتراک دو هفته ای موقت و رایگان را نیز برای تست اپلیکیشن در اختیار گرفت.

نظر شما در رابطه با این اپلیکیشن چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.