گوشی تاشو رده بالای سامسونگ بالاخره در چین عرضه می شود! - تکفارس 
گوشی تاشو رده بالای سامسونگ بالاخره در چین عرضه می شود! - تکفارس 

گوشی تاشو رده بالای سامسونگ بالاخره در چین عرضه می شود!

امید بصیری
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - 16:29
گوشی تاشو رده بالای سامسونگ بالاخره در چین عرضه می شود! - تکفارس 

سامسونگ بالاخره گوشی رده بالای خود که تاشو نیز هست را در چین عرضه خواهد کرد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

حدود ۵ ماه پیش بود که متوجه شدیم سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی رده بالای اندرویدیِ تاشو برای عرضه در بازار چین با نام رمز ویرون/Veyron است. از آن زمان تا کنون شایعات و تصاویر و مشخصات لو رفته ی بی شماری از این گوشی به بیرون درز کرده است. تنها چیزی که در این مدت از این گوشی بسیار دیدیم تعداد بسیار زیاد عکس های لو رفته ی آن بود که البته باید این نکته را ذکر کنیم که منبع تمامی این عکس های لو رفته از کشور چین بود و حال سامسونگ تصمیم گرفته تا این گوشی را برای مردم این کشور عرضه کند.

همان طور که انتظار می رفت گوشی ای که با نام سامسونگ W 2017 شناخته می شود یک صفحه نمایش ۴.۲ اینچی با رزولوشن Full HD 1920*1080 و پنل Super Amoled دارد. هم چنین در این گوشی از پردازنده ی فوق قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ با ۴ گیگابایت حافظه ی رم نیز استفاده می شود. این گوشی ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی دارد و همچنین از کارت حافظه ی جانبی برای افزایش ظرفیت حافظه ی آن نیز پشتیبانی می کند. جدا از یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی که دیافراگم  F:1/9  و قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت ۴K را نیز دارد این گوشی همچنین از یک دوربین مخصوص عکس برداری سلفی با کیفیت ۵ مگاپیکسلی نیز بهره می برد.

این گوشی دو سیم کارته از نسل ۴ شبکه ارتباطی همراه و همچنین ال تی ای(LTE) نیز پشتیبانی می کند. ابعاد ان ۱۲۷.۸*۶۱.۴*۱۵.۸۸ میلی متر است و حدود ۲۰۸ گرم نیز وزن دارد. باتری آن نیز ظرفیتی ۲۳۰۰ میلی آمپری دارد که در داخل بدنه ی فلزی آن قرار دارد. از قابلیت های دیگر این گوشی می توان به صفحه نمایشی با قابلیت Always On شارژ بی سیم سریع سنسور اثر انگشت و همچنین پشتیبانی از درگاه امن پرداخت سامسونگ(Samsung Pay) نیز اشاره کرد.

گوشی سامسونگ W 2017 به زودی در چین عرضه می شود. قیمت این گوشی هنوز مشخص نشده است اما انتظار می رود این گوشی با قیمت بسیار بالایی وارد بازار شود. حداقل قیمتی که از این گوشی انتظار می رود چیزی در حدود ۲۰۰۰۰ یوآن یا ۳۰۰۰ دلار است! اما با همه ی این ها فقط سامسونگ می داند که این گوشی چه قیمتی خواهد داشت. به نظر نمی رسد که این گوشی هیچ وقت در خارج از چین عرضه شود.

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.