Gear S3 تمام شد! - تکفارس 
Gear S3 تمام شد! - تکفارس 

Gear S3 تمام شد!

امید بصیری
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - 21:35
Gear S3 تمام شد! - تکفارس 

با این که مدت زمان کمی از آغاز پیش فروش ساعت هوشمند جدید سامسونگ می گذرد اما به همین زودی این محصول به پایان رسیده است! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

فقط ۴ روز از آغاز پیش فروش ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گیر اِس ۳ در انگلستان می گذرد اما به همین زودی این محصول به پایان رسیده و فعلا قابل پیش سفارش کردن نیست. به نظر اوضاع برای این ساعت هوشمند در این کشور بسیار خوب به پیش می رود چرا که معمولا انبار های همچین محصولاتی به سرعت خالی نمی شوند.

سامسونگ سایت مخصوص خود برای انگلستان را کاملاً با شکل و شمایل ساعت هوشمند جدیدش وفق داده تا به مشتریان وعده ی ارائه ی به زودی این ساعت هوشمند بی نظیر را بدهد. این شرکت می گوید که فعلا سفارش ها برای ساعت جدیدش را نمی پذیرد چرا که تقاضا برای این محصول بسیار زیاد بوده است. سامسونگ مشتریان را با دادن وعده ی هدفون های رایگان به ۱۰۰۰ نفر اولی که این ساعت را پیش سفارش کنند آن ها ترغیب به خرید این ساعت کرد. مشتریان می توانند برای اطلاع از تاریخ دقیق ارائه ی مجدد این ساعت های هوشمند در سایت سامسونگ ثبت نام کنند. هر دو مدل این ساعت ها قیمت ۴۲۵ دلاری را بر روی خود می بینند و کسانی که از الان این ساعت را پیش خرید کرده باشند می توانند محصول مورد نظر خود را در روز جمعه ۱۱ نوامبر دریافت کنند.

نظر شما راجع به این ساعت هوشمند چیست!؟ آیا سیاست های سامسونگ در زمینه ی محصولات پوشیدنی را تایید می کنید!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید