به روز رسانی جدید برای گلکسی S6 Edge - تکفارس 
به روز رسانی جدید برای گلکسی S6 Edge - تکفارس 

به روز رسانی جدید برای گلکسی S6 Edge

امید بصیری
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - 21:26
به روز رسانی جدید برای گلکسی S6 Edge - تکفارس 

به روز رسانی امنیتی جدیدی برای گوشی گلکسی اس ۶ اج منتشر شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

کم تر از ۲۴ ساعت از منتشر شدن به روز رسانی امنیتی ماه اکتبر گوشی گلکسی اس ۶ اج+ می گذرد و سامسونگ این به روز رسانی را برای گوشی های مدل آنلاکِ گلکسی اس ۶ اج نیز عرضه کرده است. علاوه بر ۶۸ نقطه ضعفی که در سیستم عامل متن باز اندروید وجود دارد و این به روز رسانی آن ها را پوشش می دهد، هم چنین تعدادی از خطا های بی مورد سیستمی این گوشی نیز توسط این به روز رسانی رفع خواهند شد.

سامسونگ از ارائه ی کامل لیست تغییرات انجام شده در این به روز رسانی خودداری کرده است و ترجیح داده تا از عنوان “مخفی” برای این موارد استفاده کند و در واقع جلوی سواستفاده هکران از این لیست برای هک کردن گوشی هایی که هنوز این به روز رسانی را دریافت نکرده اند بگیرد.

درست همانند همه ی به روز رسانی های دیگر، این به روز رسانی نیز به صورت منطقه ای عرضه خواهد شد. اگر شما یکی از نسخه های انلاک گلکسی اس ۶ اج + را در اختیار دارید و می خواهید این به روز رسانی را به صورت دستی بر روی گوشی خود راه اندازی کنید به بخش “تنظیمات/Setting” گوشی خود بروید، بر روی قسمت “درباره ی گوشی/About Phone” ضربه بزنید، وارد  بخش “دانلود دستی به روز رسانی/Download Update Manually” شوید. در غیر این صورت همیشه می توانید منتظر دریافت اخطار دریافت جدید ترین به روز رسانی از سوی سامسونگ باشید.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید