مایکروسافت ۹۰ هزار اپلیکیشن را از ویندوز استور یک کشور حذف کرده است - تکفارس 
مایکروسافت ۹۰ هزار اپلیکیشن را از ویندوز استور یک کشور حذف کرده است - تکفارس 

مایکروسافت ۹۰ هزار اپلیکیشن را از ویندوز استور یک کشور حذف کرده است

دانیال دهقانی
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - 20:20
مایکروسافت ۹۰ هزار اپلیکیشن را از ویندوز استور یک کشور حذف کرده است - تکفارس 

مایکروسافت ۹۰ هزار اپلیکیشن را از ویندوز استور یک کشور حذف کرده است! در ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اوایل امسال، مایکروسافت یک نامه هشدار را به توسعه دهندگان موبایلی که اپلیکیشن های خود را بر روی ویندوز استور منتشر می کنند فرستاد. در آن نامه تهدید شده بود که اگر سازندگان اپلیکیشن های خود را به جدیدترین نظام رده بندی سنی در ویندوز استور به روز رسانی نکنند بدون اطلاع قبلی آن اپلیکیشن ها از روی شبکه حذف خواهد شد. از توسعه دهندگان درخواست شده بود تا یک پرسش نامه را بر اساس نظام رده بندی International Age Rating Coalition پر کنند.

بر اساس گزارشی که امروز منتشر شده است، مایکروسافت از همین امروز شروع به حذف کردن اپلیکیشن ها از روی شبکه ویندوز استور کرده است. این گزارش مشخص می کند که تقریباً چیزی بالغ بر ۹۰ هزار اپلیکیشن طی سه هفته اخیر از روی ویندوز استور یک کشور حذف شده است.

در تاریخ ۲۶ سپتامبر، تعداد اپلیکیشن های موجود بر روی ویندوز استور کشور ایتالیا ۳۲۹۵۰۷ عدد بوده است. در تاریخ ۱۹ اکتبر این تعداد به ۲۳۹۲۱۶ عدد تقلیل یافته یعنی در واقع تعداد ۹۰۲۹۱ اپلیکیشن از روی این شبکه حذف شده است. این مقدار چیزی در حدود ۲۷.۴ درصد از تعداد کل اپلیکیشن های موجود بر روی ویندوز استور است. البته این آمار شامل اپلیکیشن هایی که از روی ویندوز استور دیگر کشورها پاک شده است نمی شود.

با توجه به شکاف بسیار میان تعداد اپلیکیشن های ویندوز استور با اپلیکیشن های اندروید و آی او اس شاید شما فکر کنید که حذف تعداد قابل توجهی از آن ها چندان هم برای توسعه دهندگان وفادار به این پلتفرم سودمند نیست، ولی ما تصور داریم که اینگونه هم نخواهد بود چرا که این اپلیکیشن ها به هر حال توسط سازندگان شان هم طرد شده بودند که به روز رسانی مورد نظر برای شان منتشر نشد پس چندان هم آن ها را از دست نخواهیم داد!

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا با این سیاست جدید مایکروسافت موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید