گلکسی S7 Edge با رنگ فوق العاده زیبای آبی مرجانی! - تکفارس 
گلکسی S7 Edge با رنگ فوق العاده زیبای آبی مرجانی! - تکفارس 

گلکسی S7 Edge با رنگ فوق العاده زیبای آبی مرجانی!

امید بصیری
۷ آبان ۱۳۹۵ - 19:31
گلکسی S7 Edge با رنگ فوق العاده زیبای آبی مرجانی! - تکفارس 

سامسونگ گلکسی S7 Edge را رنگ بسیار زیبای آبی مرجانی معرفی کرد! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

حال که سامسونگ دیگر پرچم دار جدیدی برای عرضه در فصل تعطیلات ندارد تمام تمرکز خود را بر روی دو پرچم دار قبلی خود یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج گذاشته است. یکی از راه هایی که این شرکت می تواند مشتریان را ترغیب به خرید گوشی هایش بکند ارائه این گوشی ها در رنگ هایی است که به هنگام معرفی گلکسی نوت ۷ از آن ها استقبال خوبی شده بود. حدود دو هفته پیش بود که برای اولین بار تصویر لو رفته ای از رنگ آبی مرجانی بر روی این گوشی دیدم و طبق شایعات این نسخه باید در ماه نوامبر عرضه می شد و حال امروز سامسونگ تصاویر رسمی این گوشی را منتشر کرده است.

این گوشی بدون هیچ تغییری نسبت به گلکسی اس ۷ اجی که میشناسیم و دوستش داریم منتشر می شود. هیچ تغییری اعم از تغییر جزئی و کلی در این گوشی به غیر رنگ جدید آن با گوشی اصلی دیده نمی شود و شما باید اعتراف بکنید که گلکسی اس ۷ اج در رنگ آبی مرجانی بسیار زیبا و دل ربا است. این تصاویر از سوی سامسونگ تایوان منتشر شده است که نشانگر آن است که این گوشی در تاریخ ۱ نوامبر با قیمت ۷۹۰ دلار در این کشور عرضه خواهد شد. سامسونگ سنگاپور هفته ی گذشته اعلام کرد که این گوشی در تاریخ ۵ نوامبر در این کشور عرضه خواهد شد.

این خبر در حالی منتشر می شود که هنوز مشخص نیست آیا سامسونگ این گوشی را در بازار های دیگر نیز منتشر خواهد کرد یا نه. شما می توانید در زیر عکس های فوق العاده ای از این گوشی را مشاهده کنید!

blue-coral-galaxy-s7-edge-1-720x405 blue-coral-galaxy-s7-edge-2-720x405 blue-coral-galaxy-s7-edge-6-720x405

نظر شما درباره ی این گوشی فوق العاده چیست!؟ رنگ جدید ان را چگونه ارزیابی می کنید؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.