گلکسی A7 2017 در آنتوتو دیده شد - تکفارس 
گلکسی A7 2017 در آنتوتو دیده شد - تکفارس 

گلکسی A7 2017 در آنتوتو دیده شد

امید بصیری
۷ آبان ۱۳۹۵ - 18:36
گلکسی A7 2017 در آنتوتو دیده شد - تکفارس 

گوشی میان رده ی جدید سامسونگ در بنچ مارک آنتوتو دیده شده است و مشخصات آن نیز مشاهده شده است. در ادامه ی این خبر و جزئیان آن با تکفارس همراه باشید.

حدود یکی دو ماه پیش گزارش دادیم که سامسونگ در حال کار بر روی سری مخصوص سال ۲۰۱۷ سه گوشی از سری A یعنی گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 است. حال هر روز که به تاریخ عرضه ی این گوشی نزدیک می شویم می توانیم انتشار اطلاعات بیشتری از این گوشی را شاهد باشیم. سری گلکسی A سامسونگ در آستانه ی تازه شدن و در واقع به روز رسانی شدن هستند از ان جایی که ۹ ماه از عرضه ی نسخه ی سال گذشته ی این گوشی می گذرد. بهترین گوشی در میان این ۳ نسخه بی شک گوشی گلکسی A7 است. حال این گوشی در بنچ مارک آنتوتو دیده شده است و می توان دید که تعدادی از مشخصات این گوشی نیز لو رفته اند.

بر طبق نتایج این بنچ مارک گلکسی A7 2017 از پردازنده ی اگزینوس ۷۸۷۰ سامسونگ بهره خواهد برد که کارت گرافیکی مالی T830 نیز مسئول پردازش های گرافیکی این گوشی خواهد بود. ۳ گیگابایت حافظه ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی نیز در این گوشی استفاده خواهد شد. گزارش های قبلی خبر از وجود یک دوربین مخصوص عکس برداری سلفی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل می دادند، حال می توان مطمئن بود که این گزارش ها حقیقت داشتند و این گوشی از دو دوربین یکسان ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و عقب بهره خواهد برد. یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD با پنل SuperAMOLED نیز احتمالاً بر روی این گوشی وجود خواهد داشت. هنوز تاریخ قطعی عرضه ی این گوشی مشخص نشده است اما شایعات و اخبار می گویند که احتمالاً این سری جدید در اوایل سال اینده ی میلادی معرفی و عرضه خواهند شد.

galaxy-a7-2017-specs-589x540

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید