با MaxCurve ویرایشگر حرفه ای تصاویر بیشتر آشنا شوید - تکفارس 
با MaxCurve ویرایشگر حرفه ای تصاویر بیشتر آشنا شوید - تکفارس 

با MaxCurve ویرایشگر حرفه ای تصاویر بیشتر آشنا شوید

دانیال دهقانی
۶ آبان ۱۳۹۵ - 00:53
با MaxCurve ویرایشگر حرفه ای تصاویر بیشتر آشنا شوید - تکفارس 

با MaxCurve ویرایشگر حرفه ای تصاویر برای آی او اس بیشتر آشنا شوید.

اگر شما به دنبال یک ویرایشگر حرفه ای عکس برای آیفون یا آیپاد خود می گردید با انتخاب های زیادی مواجه شده اید و در میان معروف ترین آن ها گزینه هایی چون Lightroom و Snapseed به عنوان موارد سرآمدتر به چشم می خورند.

حالا باید اعلام کنیم که مکس کرو (MaxCurve) هم به زمره آن موارد اضافه شده است؛ یک اپلیکیشن برای ویرایش تصاویر که امکان اضافه کردن لایه ها و چرخاندن و خم کردن تصاویر را می دهد و باعث می شود که نسبت به ظاهر تصاویر خود کنترل کامل داشته باشید.

این موارد را با همان خم کردن و زاویه دادن های عادی گوشی خود اشتباه نگیرید: این اپلیکیشن ۲۸ طرح مختلف را برای ویرایش عکس در اختیار شما قرار می دهد و باعث می شود که واقعاً دست تان در زمینه ویرایش تصاویر باز باشد. همچنین این اپلیکیشن از لایه ها هم پشتیبانی می کند و در کنار آن از ماسک ها، فیلترها و تار کردن عکس ها نیز پشتیبانی به عمل می آورد که باعث می شود ویرایش عکس های شما کار جالب تری باشد.

با داشتن قیمتی معادل ۴ دلار، مکس کرو یکی از گران ترین اپلیکیشن های ویرایش عکس به شمار می رود ولی اگر امکانات پیشرفته ای که در اختیار کاربران قرار می دهد را در نظر بگیریم، به نظر ارزش اش را دارد. همان طور که انتظار می رود هیچ گونه تبلیغات آزار دهنده ای در این اپلیکیشن وجود ندارد، و البته هیچ پرداخت درون برنامه ای هم برای آن تعبیه نشده است. به نظر می رسد تهیه این اپلیکیشن یکی از کارهای ضروری این هفته شما باشد!

لینک مکس کرو در اپ استور

نظر شما در رابطه با این اپلیکیشن چیست؟ آیا با آن کار کرده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.