گلکسی S7 Edge بهترین گوشی سال! - تکفارس 
گلکسی S7 Edge بهترین گوشی سال! - تکفارس 

گلکسی S7 Edge بهترین گوشی سال!

امید بصیری
۱۶ مهر ۱۳۹۵ - 17:00
گلکسی S7 Edge بهترین گوشی سال! - تکفارس 

در جشنواره ی انتخاب برترین گوشی های سال از نظر مردم گلکسی S7 Edge بهترین گوشی سال انتخاب شد. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید.

گلکسی S7 Edge در جشنواره ی انتخاب برترین گوشی های سال از سوی مردم جایزه ی برترین گوشی همراه تولید شده در سال ۲۰۱۶ را دریافت کرد. علی رغم افتضاح اخیر سامسونگ با گلکسی نوت ۷_ که به نظر هنوز هم به پایان راه نرسیده و اخیراً یکی از هواپیماهای مسافربری به دلیل آتش گرفتن یکی از نسخه های تعویض شده گلکسی نوت ۷ تخلیه شده بود_ این غول کره ای موفق شده تا رقبای سرسختی همچون آیفون های اپل را پشت سر گذاشته و عنوان بهترین گوشی سال را از آن خود کند.

اگر بخواهیم رو راست باشیم دلیل اینکه چرا مردم گلکسی S7 Edge را بهترین گوشی همراه سال ۲۰۱۶ انتخاب کرده اند بسیار واضح است. نه تنها این گوشی به لحاظ ظاهری بسیار زیبا است بلکه تعدادی از بهترین و برترین سخت افزار های روز دنیا را با خود به همراه دارد که هر مشتری را راضی خواهد کرد. با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Quad HD، پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت حافظه ی رم و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی کمتر کسی میتواند به گوشی بهتری فکر کند!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید