کروم کست اولترا با قابلیت پخش محتوای HDR و ۴K معرفی شد - تکفارس 
کروم کست اولترا با قابلیت پخش محتوای HDR و ۴K معرفی شد - تکفارس 

کروم کست اولترا با قابلیت پخش محتوای HDR و ۴K معرفی شد

علی سیف الهی
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - 23:16
کروم کست اولترا با قابلیت پخش محتوای HDR و ۴K معرفی شد - تکفارس 

 کنفرانس گوگل، بسیار پر بار بود. طبق شایعاتی که قبلا  منتشر شده بود، گوگل از نسل جدید کروم کست خود با نام کروم کست اولترا رونمایی کرده است که قادر هستند ویدئو هایی با کیفیت ۴K را استریم کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

قبل از کنفرانس نیز شایعاتی مبنی بر ساخت نسل جدید کروم کست های گوگل با نام کروم کست اولترا شنیده می شد. حال گوگل تصمیم گرفته تا دستگاه استریم ارزان قیمت خود را به وسیله ای کارآمد و سریع مبدل سازد. حال این کروم کست اولترا قادر است تا ویدئوهایی با کیفیت ۴K و فناوری HDR را پخش کند. این کروم کست قیمتی برابر ۶۹ دلار دارد که تقریبا دو برابر قیمت ۳۵ دلاری کروم کست های عادی است و کمی گران به نظر می آید. هر چند این کروم کست، ۱۰ دلار ارزن تر از پلیر ارزان قیمت ۴K شرکت Roku است، و مناسب افرادی است که قصد دارند تا ویدئوهای با کیفیت بالای خود را به سرعت بر روی تلویزیون ۴K خود استریم کرده و به تماشا بنشینند.
گوگل مدعی است که کروم کست اولترا نسبت به نسل قبل خود، ۱.۸ برابر قوی تر است و از درگاه اترنت نیز از طریق یک دانگل پشتیبانی می کند. گوگل پلی موویز نیز به زودی از کیفیت ۴K پشتیبانی خواهد کرد تا محتواهای جدیدی را برای این کروم کست جدید نمایش دهد. همچنین این برنامه استاندارد های HDR و Dolby Vision را پشتیبانی می کند و آن ها را به نمایش می گذارد.
کروم کست اولترا در ماه نوامبر عرضه خواهد شد و با دستگاه هایی همانند پلیر جدید Roku، فایر تی وی ۴K آمازون به رقابت پرداخته و خود را به عنوان رقیب اصلی اپل تی وی جدید مطرح خواهد کرد.

منبع: Engadget

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.