مشخصات گوشی میان رده ی جدید سامسونگ لو رفت - تکفارس 
مشخصات گوشی میان رده ی جدید سامسونگ لو رفت - تکفارس 

مشخصات گوشی میان رده ی جدید سامسونگ لو رفت

امید بصیری
۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - 00:13
مشخصات گوشی میان رده ی جدید سامسونگ لو رفت - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از گوشیِ میان رده ی جدید سامسونگ با نام SM-G5510 لو فته است از جمله این که این گوشی تاییدیه ی TENAA را دریافت کرده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات با تکفارس همراه باشید.

ماه گذشته بود که متوجه شدیم سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی میان رده ی جدید با شماره و مدل SM-G5510 است. به نظر می رسد که این گوشی نسخه ی جدید تر و به روز رسانی شده ی گوشی گلکسی گرند آن_Galaxy Grand On سامسونگ باشد. از مشخصات این گوشی می توان به صفحه نمایش HD، پردازنده ی اسنپدراگون ۴۲۵ به همراه دو گیگابایت حافظه ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد. همچنین در این گوشی از دو دوربین با کیفیت های ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. اخیراً نیز متوجه شدیم که سامسونگ چند مدل از این گوشی را برا آزمایش های مختلف به هند ارسال کرده است.

TENAA_شرکتی که تاییدیه ی FCC را صادر می کند_ هم اکنون گوشی SM-G5510 را تایید کرده است. این خبر بدان معنی است که این گوشی واقعا  وجود دارد و به زودی نیز معرفی و روانه ی بازار خواهد شد. تمامی مشخصاتی که درباره ی این گوشی شایعه شده بودند نیز توسط این سازمان تاییده شده اند. همچنین تعدادی عکس جدید نیز از این گوشی منتشر شده است. این گوشی شبیه تقریباً تمامی گوشی های میان رده ی اندرویدی سامسونگ است پس نباید انتظار چیز خیلی خاصی داشته باشید.

سامسونگ هنوز رسماً اعلام نکرده است که این گوشی چه زمانی معرفی و روانه ی بازار خواهد شد.

sm-g5510-tenaa-1-405x540 sm-g5510-tenaa-2-405x540 sm-g5510-tenaa-3-405x540 sm-g5510-tenaa-4-405x540

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ عقاید خود را با ما به اشتراک بگذارید!

منبع:sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.