بلیزرد نرم افزار همراه World Of Warcraft: Legion را منتشر کرد - تکفارس 
بلیزرد نرم افزار همراه World Of Warcraft: Legion را منتشر کرد - تکفارس 

بلیزرد نرم افزار همراه World Of Warcraft: Legion را منتشر کرد

امید بصیری
۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - 19:26
بلیزرد نرم افزار همراه World Of Warcraft: Legion را منتشر کرد - تکفارس 

بلیزرد اوایل این ماه اعلام کرد که قصد دارد یک برنامه ی مکمل برای بسته ی گسترش دهنده ی جدید دنیای World Of Warcraft: Legion که به تازگی عرضه شده است منتشر کند. در ادامه ی این خبر با تکفارس همراه باشید.

امروز روزی است که طرفداران دنیای وارکرفت می توانند برنامه ی مکمل وعده داده شده از سوی بلیزرد را برای پلتفرم های iOS و یا اندروید دانلود کنند. واضح و مبرهن است که این نرم افزار رایگان است اما همانند خود بازی نیاز به دسترسی به اینترنت دارد.

اگر تا کنون چند تا ساعتی در دنیای جدید وارکرفت در بسته ی گسترش دهنده ی World Of Warcraft: Legion چرخ زده باشید خوشحال می شوید که بدانید این نرم افزار مکمل می تواند زمان زیادی برای شما بخرد. در زیر مجموعه ای از کارهایی که می توانید با نرم افزار انجام دهید به جای اینکه در بازی آنلاین شوید تهیه کرده ایم:

خب، از اول همه شما می توانید ببینید که چه مرحله ها و ماموریت هایی در Class Hall وجود دارند و همچنین می توانید از طریق گوشی به انجام آن ها بپردازید. می توانید این مراحل را به پایان برسانید و اقدام به جمع آوری جوایز خود بکنید همانطور که می توانید دنبال کننده ها خود به روز رسانی لوازم جنگی آن ها و کارهای مختلفی از این قبیل را نیز از طریق این نرم افزار انجام دهید.

بخش های تحقیقی و به روز رسانی Class Hall نیز می توانند از طریق نرم افزار کنترل شوند. اگر شما Level کارکتر خود را به بالاترین حد ممکن رسانده باشید می توانید مشاهده کنید مراحل مختلف و همچنین جوایز مختلف را مشاهده کنید.

حتما این نکته را در نظر داشته باشید که برای دسترسی کامل به این نرم افزار شما باید یک نسخه از اشتراک World Of Warcraft: Legion را داشته باشید و همچنین کارکتر هایی با لول ۱۰۰ و یا بیشتر. اکانت های دنیای وارکرفت در نسخه های Starter و یا veteran قادر نخواهند بود تا به تمامی ویژگی های این نرم افزار دسترسی داشته باشند.

نرم افزار دنیای وارکرفت لژیون برنامه ای است که زمان بسیاری از شما را حفظ می کند و آن را هدر نمیدهد به این دلیل که اجازه می دهد تا بسیاری از کارهایی را که باید برای انجام آن ها زا نسخه ی رایانه های شخصی استفاده کنید از طریق همین نرم افزار انجام دهید. بعد از آزمایش کردن این نرم افزار شما نیز تصدیق خواهدی کرد که بسیار کاربردی است.

نظر شما درباره ی این نرم افزار چیست؟! از آن استفاده کرده اید؟! نظران خود را با ما به اشتراگ بگذارید!

منبع:phonearena.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید