به روز رسانی جدید Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge منتشر شد - تکفارس 
به روز رسانی جدید Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge منتشر شد - تکفارس 

به روز رسانی جدید Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge منتشر شد

امید بصیری
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - 13:00
به روز رسانی جدید Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge منتشر شد - تکفارس 

به روز رسانی جدید Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge منتشر شد!

به روز رسانی جدید دو پرچم دار پر فروش سامسونگ یعنی Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge با اضافه کردن فضای ابری سامسونگ/Samsung Cloud و Patch امنیتی ماه آگوست عرضه شد.

نرم افزار اندرویدی انتقال اطلاعات هوشمند سامسونگ برای گوشی های خود یکی از بهترین راه ها برای انتقال اطلاعات از یک دستگاه قدیمی به یک دستگاه جدید است و این شرکت برای بهبود این فرآیند به تازگی فضای ابری مخصوص خود یعنی فضای ابری سامسونگ را همراه با گلکسی Note 7 عرضه کرده است تا کاربران را از امکان تهیه به روز ترین اطلاعات خود از طریق فضای ابری و دسترسی آسان به آن در یک دستگاه به روز تر بهره مند سازد. در یک حرکت بسیار تحسین برانگیز و هیجان انگیز سامسونگ قصد دارد تا فضای ابری خود را از طریق به روز رسانی جدید به Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge بیاورد.

s7-s7-edge-update-samsung-cloudمتن به روز رسانی در ایتالیا

در این به روز رسانی که فعلا در ایتالیا عرضه شده است هر دو گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge به روز رسانی ای را دریافت می کنند که حاوی فضای ابری سامسونگ است و همانند دارندگان گلکسی نوت ۷ میتوانند از ۱۵ گیگابایت فضای رایگان ابری در این سرویس بهره مند شوند. فضای ابری سامسونگ باید مسیر خود را به گوشی هایی همچون Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge Galaxy S6 Edge+ و Galaxy Note 5 نیز در آینده ای نزدیک باز کند و احتمالاً سامسونگ این به روز رسانی را برای پرچم داران نسل قبلی یعنی سری S6 نیز عرضه خواهد کرد.

این به روز رسانی همچنین شامل بسته ی امنیتی ماه جولای نیز میشود و عملکرد بلوتوث و NFC را نیز افزایش می دهد. حجم این به روز رسانی ۱۵۱.۸۹ مگابایت است و شما با طی مسیر زیر می توانید آن را دریافت کنید: در قسمت تنظیمات گوشی و بخش درباره ی تلفنو دکمه دریافت دستی به روز رسانی را لمس کنید. همچنین می توانید این به روز رسانی را از طریق برنامه ی اسمارت سوئیچ/Smart Switch سامسونگ از طریق رایانه ی شخصی خود نیز دریافت کنید.

تجربیات خود را از این به روز رسانی جدید با ما به اشتراک بگذراید!

منبع:Sammobile.com

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.