خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در ماه آینده معرفی می شوند - تکفارس 
خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در ماه آینده معرفی می شوند - تکفارس 

خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در ماه آینده معرفی می شوند

علی سیف الهی
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - 18:30
خودروهای الکتریکی مرسدس بنز در ماه آینده معرفی می شوند - تکفارس 

به نظر می رسد رقابت بین خودروسازان بزرگ برای ساخت ماشین های الکتریکی دارد روز به روز جالب تر می شود. حال نوبت به مرسدس بنز رسیده است تا از برنامه های خود برای خودرو های الکتریکی بگوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

به نظر می آید مدیران مرسدس بنز هیچ واهمه ای از اعلام برنامه های خود برای خودروهای الکتریکی ندارند. آن ها گفته اند که قصد دارند رقابت بسیار نزدیکی با برترین خودرو ساز الکتریکی دنیا، یعنی تسلا، داشته باشند. به عنوان بخشی از این استراتژی، نشریه ی بلمبرگ گزارش کرده است که شرکت مرسدس بنز در حال آماده شدن برای معرفی و رونمایی از چهار خودروی الکتریکی است، که شامل دو مدل خودروی سدان و دو مدل خودروی SUV خواهند بود. گفته می شود این خودرو ها آغاز خط زیر مجموعه ی جدیدی در خودرو های مرسدس بنز خواهند بود. که البته هنوز این خودروساز آلمانی تصمیمی برای نامگذاری این خط جدید  نگرفته است. در ماه گذشته، آقای دوید مکارتی از مرسدس بنز فاش کرده بود که یک مدل خودروی کانسپت زمانی در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. به عبارت دیگر، زمان زیادی نمانده است تا ببینیم مرسدس بنز چه در ذهن می پروراند و نقشه اش چیست.

آپدیت: یک سخنگوی بخش تکنولوژی شرکت مادر مرسدس بنز، یعنی دایملر، در طی سخنانی که با سایت Engadget داشته است، بیانیه ای به شرح زیر را خوانده است:

ما می توانیم تائید کنیم که در حال کار بر روی خودروهایی الکتریکی با محدوده ی برد ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلومتری هستیم و از معماری کاملا جدیدی برای ساخت این خودرو ها استفاده کرده ایم. البته، در آینده خودرو های بیشتری را معرفی خواهیم کرد.

نظر شما درباره ی خودروی مرسدس بنز چیست؟ آیا این شرکت هم برای رقابت با تسلا و خارج کردن این شرکت از سلطنت بر بازار خودرو های الکتریکی دست به این کار شده است؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.