Samsung Galaxy J1 Ace Neo به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 
Samsung Galaxy J1 Ace Neo به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 

Samsung Galaxy J1 Ace Neo به صورت رسمی معرفی شد

احمد ربوخه
۲۰ تیر ۱۳۹۵ - 23:00
Samsung Galaxy J1 Ace Neo به صورت رسمی معرفی شد - تکفارس 

اگر اخبار دیروز را پیگیر بودید شرکت محبوب سامسونگ گوشی Samsung Galaxy J1 Max را با مشخصات صفحه نمایشگر ۷ اینچی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری معرفی کرد.

حال  شعبه شرکت Samsung در آفریقای جنوبی خبر رسمی از وجود Galaxy J1 Ace Neo داد ، با تکفارس همراه باشید.

با توجه به این اخبار رسمی گوشی هوشمند Galaxy J1 Ace Neo دارای یک صفحه نمایش ۴.۳ اینچی از نوع Super Amoled با ریزولیشن ۴۸۰ * ۸۰۰ است.

همچنین این مدل گوشی از یک پردازنده ۱.۵GHz به همراه ۱ گیگابایت Rom  و ۸ گیگابایت Ram که فقط ۴.۴ گیگابایت حجم در اختیار کاربران می گذراد بهره می برد.

در مورد سقف پشتیبانی از Micro SD در حال حاضر آن را منتشر نکرده اند ولی احتمال می رود که از ۱۲۸ گیگابایت حافظه Micro SD پشتیبانی کند.

برای دوربین این مدل گوشی ، یک دوربین ۵MP برای عکاسی و یک دوربین ۲MP برای ویدیو چت و عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است و همچنین از یک باتری  ۱۹۰۰mAh

استتفاده می کند که شرکت Samsung  برای ین گوشی هوشمند قابلیت Ultra Power Saving قرار داده است ؛ این قابلیت زمانی کار ساز است که گوشی هوشمند درصد ذخیره

باتری آن رو به اتمام است و با فعال کردن این قابلیت ، عمر باطری تا حدی طولانی می شود .

همچنین شرکت Samsung  برای Galaxy J1 Ace Neo ، در ۳ رنگ مختلف : سفید ، سیاه ، آبی ، دست کاربران برای انتخاب نوع رنگ مورد علاقه خود آزاد گذاشته است.

با تمامی این تواصیف در حال حاضر قیمتی از این محصول از شعبه افریقای جنوبی اعلام نشده در نتیجه کسانی کهبه فکر خرید این محصول در ایالات متحده آمریکا هستند باید

بگوییم که در حاضر برنامه ای برای  عرضه شدن این محصول در ایالات متحده آمریکا ، درون لیست شرکت Samsung  نیست چرا که با تأخییر به آن منطقه فرستاده خواهد شد.

 

منبع : phonearena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.