بازی No Man Sky تا ۹ام آگوست تاخیر خورد - تکفارس 
بازی No Man Sky تا ۹ام آگوست تاخیر خورد - تکفارس 

بازی No Man Sky تا ۹ام آگوست تاخیر خورد

علی سیف الهی
۹ خرداد ۱۳۹۵ - 16:03
بازی No Man Sky تا ۹ام آگوست تاخیر خورد - تکفارس 

شایعات صحت داشتند. بازی No Man’s Sky طبق برنامه و در ژوئن منتشر نخواهد شد. با تکفارس همراه باشید.

به جای ماه ژوئن، ما باید تا آگوست صبر کنیم تا بتوانیم بازی جاه طلبانه ی اکتشاف فضایی استدیوی Hello Games را بازی کنیم. توسعه دهنده ی ارشد این بازی آقای سین موررای، در نوشته ای که در پلی استیشن بلاگ منتشر کرده، گفته است که بازی در ۹ام آگوست در داخل کشور آمریکا و در ۱۲ام آگوست در کشور انگلستان منتشر خواهد شد. علت چیست؟ او گفته است که برخی از کار ها درست به پیش نمی رفت و به همین علت بازی تاخیر خورد. او نوشت که : ” ما می دانیم که این خبر نا امید کننده است. ساخت این بازی سخت ترین کاری است که من در تمام عمرم انجام  داده ام، اما ما تقریبا کار ها را تمام کرده ایم و آماده ایم تا تصمیمات سختی را برای بهتر ساختن بازی اتخاذ کنیم”.

اولین بار این بازی در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و دو ماه پیش بود که تاریخ انتشارش اعلام گردید. اما متاسفانه ۲۱ام ژوئن تاریخی نشد که باید می شد.

اگر شما چیز خاصی درباره ی بازی نمی دانید، باید بگوییم که این بازی برای کنسول پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی منتشر می شود و موضوع آن اکتشاف در اعماق یک کهکشان و جهان بسیار بزرگ است. شما قادر هستید تا بین ۱۸ کوانتلیون(۱ با ۱۸ صفر جلویش) پرواز کنید. ار سفینه ی خود پیاده شوید، گیاهان  و جانوران هر سیاره را فهرست کنید و چالش های بازی را کامل کنید. این بازی توسط استدیوی Hello Games، یک استدیوی کوچک مستقر در انگلستان که بیشتر برای بازی شاهکار Joe Danger شناخته می شود، ساخته می شود.

منبع : Engadget
انتهای پیام/.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.