ویندوز ۱۰ موبایل برای دستگاه‌های ویندوز فون ۸.۱ منتشر شد - تکفارس 
ویندوز ۱۰ موبایل برای دستگاه‌های ویندوز فون ۸.۱ منتشر شد - تکفارس 

ویندوز ۱۰ موبایل برای دستگاه‌های ویندوز فون ۸.۱ منتشر شد

مبین محمدی
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - 11:32
ویندوز ۱۰ موبایل برای دستگاه‌های ویندوز فون ۸.۱ منتشر شد - تکفارس 

اگر به یاد داشته باشید در طول دو هفته اخیر خبرهای بسیاری درباره ویندوز ۱۰ موبایل در تکفارس منتشر شده است و روز چهارشنبه هم در نهایت خبر از تایید شدن تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ منتشر که آن را برای روز پنجشنبه تایید کرده بود. در نهایت مایکروسافت آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل را برای تمامی کاربران ویندوز ۸.۱ که مدت بسیاری است منتظر آن هستند منتشر کرد. پس از مدتها انتظار و تاخیر بسیاری که وجود داشت مایکروسافت بالاخره رویاها را تبدیل به واقعیت کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

همچنین مایکروسافت لیست تمامی دستگاه‌های ویندوز ۸.۱ که از پشتیبانی ویندوز ۱۰ موبایل پشتیبانی می‌کنند منتشر کرد. البته این شرکت درباره WP8.1 هم هشدار داده است. در ابتدا، این شرکت از لومیا ۴۳۰، لومیا ۴۳۵، لومیا ۵۳۲، لومیا ۵۳۵، لومیا ۵۴۰، لومیا ۶۳۵ با ۱GB RAM، لومیا ۶۴۰، لومیا ۶۴۰ XL، لومیا ۷۳۵، لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰ پشتیبانی می‌کند.

ویندوز ۱۰ موبایل ویژگی‌های بسیاری را به ارمغان می‌آورد که در ویندوز ۸.۱ نیز وجود ندارد، این ویژگی‌ها شامل Windows Hello، ویژگی پیوسته، بهبود کورتانا و آپدیت شدن برنامه‌های بومی است.

در حال حاضر مایکروسافت آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل را منتشر کرده است اما کاربران باید در نظر داشته باشند که ممکن است انتشار آن برای دستگاه‌ها در سراسر جهان ممکن است قدری طول بکشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.