گوشی Galaxy S7 علیرغم داشتن ظرفیت باتری بیشتر، عمر باتری ضعیف‌تری نسبت به S6 دارد - تکفارس 
گوشی Galaxy S7 علیرغم داشتن ظرفیت باتری بیشتر، عمر باتری ضعیف‌تری نسبت به S6 دارد - تکفارس 

گوشی Galaxy S7 علیرغم داشتن ظرفیت باتری بیشتر، عمر باتری ضعیف‌تری نسبت به S6 دارد

رضا دیزجی
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 20:18
گوشی Galaxy S7 علیرغم داشتن ظرفیت باتری بیشتر، عمر باتری ضعیف‌تری نسبت به S6 دارد - تکفارس 

با نسل جدید سری Galaxy A در سال ۲۰۱۶، سامسونگ چیزی شبیه به رکورد بر جای گذاشت، در حالی که هم A5 و هم A7 حدود ۱۰ ساعت در طول آزمایش سخت و شخصی‌سازی شده‌ی باتری ما روشن ماندند. با توجه به این که Galaxy S7 یک باتری بهبودیافته با ظرفیت ۳,۰۰۰ mAh (در مقایسه با ۲,۵۵۰ برای S6) دارد، ما امیدوار بودیم سامسونگ امسال یک برنده‌ی میدان راهی بازار کرده باشد. افسوس که به نظر نمی‌رسد چنین باشد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

Galaxy S7 امتیاز ۶ ساعت و ۳۷ دقیقه را از آن خود کرد، یک امتیاز ناامید کننده نسبت به نسخه‌ی قبلی خود

ما Galaxy S7 را به مدت یک هفته در اختیار خود داشتیم، و همانطور که می‌توانید تصور کنید در تلاش سختی برای عمل بررسی آن بودیم. یک بخش بزرگ از این کار عمر باتری است که ما همه برای اهمیت زیادی قائلیم، و این همان جایی است که تست عمر باتری شخصی‌سازی شده‌ی ما به کار می‌آید. پس از عبور Galaxy S7 از این آزمایش، متاسفانه ما با نتیجه‌ی گیج کننده‌ی ۶ ساعت و ۳۷ دقیقه مواجه شدیم؛ یک امتیاز ناامید کننده با توجه به امتیاز ۷ ساعت و ۱۴ دقیقه‌ای نسخه‌ی قبلی آن. با توجه به وجود باتری بزرگ‌تر در Galaxy S7، کمی عجیب است که چنین افت قابل توجهی را مشاهده کنیم.

چیزهایی هستند که ارزش اشاره شدن را هنگام مشاهده‌ی نتایج دارند. اولا باید گفت دستگاه Galaxy S7 که ما در اختیار داشتیم مربوط به اپراتور Verizon بود که نسخه‌ی پردازند‌ه‌ی Qualcomm Snapdragon 820 بود و نه نسخه‌ی Exynos. دوما، برای این که شرایط بین همه‌ی دستگاه‌های تست شده یکی باشد، ما همیشه نور صفحه نمایش را بر روی ۲۰۰ nits تنظیم می‌کنیم و یک script از پیش آماده شده را که برای اینکه مصرف باتری در استفاده‌ی معمولی روزمره را بازسازی کند طراحی شده است را به طور نامحدود بر روی گوشی اجرا می‌کنیم.

از زمانی که Galaxy S7 دارای باتری خالی است، ما امتیاز بسیار عالی ۸۸ دقیقه را برای پر شدن باتری اندازه گرفتیم. با توجه به بزرگتر بودن باتری، طبیعی است که Galaxy S7 از نسخه‌ی قبلی خود زمان بیشتری برای خالی کردن و سپس پر کردن باتری نیاز داشته باشد. ولی این همچنان یک امتیاز رده بالا محسوب می‌شود.

صادقاته بگوییم، ما بسیار برای آزمایش کردن Galaxy S7 و دیدن بهبود در آن امیدوار بودیم. این یک چیز بدیهی به نظر می‌رسید که این گوشی بتواند از نسخه‌ی قبلی خود بهتر باشد، و حتی ما در انتظار یک بهبود چشم‌گیر بودیم. آن گونه که هست، Galaxy S7 (حداقل نسخه‌ی Snapdragon 820 آن) شروع به عقب افتادن از رقبای تازه به میدان آمده‌ی خود می‌کند، دستگاه‌هایی مانند iPhone 6s و حتی Xperia Z5. خودتان در زیر رقابت آنان را مشاهده می‌کنید.

Screen Shot 2016-03-08 at 8.11.42 PM

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.