عکس‌های لو رفته پرچم‌دار بعدی HTC را نشان می‌دهند - تکفارس 
عکس‌های لو رفته پرچم‌دار بعدی HTC را نشان می‌دهند - تکفارس 

عکس‌های لو رفته پرچم‌دار بعدی HTC را نشان می‌دهند

رضا دیزجی
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - 22:27
عکس‌های لو رفته پرچم‌دار بعدی HTC را نشان می‌دهند - تکفارس 

باران شایعات در حالی که دو منبع اطلاعاتی سریالی OnLeaks و Evan Blass (مشهور به evleaks@) در تویتتر رقابتی برای فاش کردن اطلاعات و عکس‌هایی که نباید منتشر شوند از گوشی پرچمدار HTC 10 به راه انداخته‌اند. این قرار است پرچمدار بعدی شرکت سازنده‌ی گوشی تایوانی باشد، و به لطف این اطلاعات درز کرده که به نظر واقعی می‌رسند، ما نگاه تقریبا کاملی به تمام ابعاد طراحی و حس و حال گوشی انداخته‌ایم. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این یک گوشی هوشمند از شرکت HTC است، با بدنه‌ای فلزی، پشت منحنی شکل، و شکل و شمایل کلی که ما را به یاد گوشی‌های پرچمدار قبلی شرکت، M8 و M9 می‌اندازد. در پشت گوشی یک دوربین دیده می‌شود، با یک فلش دوتایی و چیزی که ما حدس می‌زنیم سیستم فوکوس خودکار لیزری است.

به نظر می‌رسد گوشی HTC 10 به وسیله‌ی پردازنده‌ی Snapdragon 829 شرکت Qualcomm به همراه ۴GB رم قدرت یافته است و به همین دلیل باید یک گوشی سریع و توانا در حد و اندازه‌های Samsung Galaxy S7 و LG G5 باشد. تصویر گرفته شده از نتایجی که گوشی HTC 10 در برنامه‌ی AnTuTu v6.0.1 بدست آورده است، امتیاز ۱۰۹,۳۳۶ را نشان می‌دهد که انتظارات را درباره‌ی عملکرد گوشی برآورده می‌سازد.

تیزر‌های گاه و بیگاه را که نادیده بگیریم، می‌توان گفت HTC روی فاش شدن اطلاعات راجع به این گوشی حساسیت به خرج می‌دهد، اما شایعات قبلی ادعا می‌کنند این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت (پیکسل Quad HD (1440 x 2560، یک دوربین عقب ۱۲MP UltraPixel با فلش LED دو رنگ (که در عکس‌ها دیده می‌شود)، یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده در داخل دکمه‌ی home، و ۳۲ GB ظرفیت حافظه‌ی قابل افزایش است.

در حالی که احتمال پرده برداری رسمی از گوشی در ماه مارس می‌رود، HTC 10 تا ماه می برای فروش آماده نخواهد شد. البته، این اطلاعات ممکن است حقیقت نداشته باشند، پس بهتر است منتظر HTC باشیم تا زمانی که گوشی را معرفی کند. تا آن زمان بهتر است عکس‌های زیر را که از تدابیر امنیتی عبور کرده و برای شما آماده شده‌اند را تماشا کنید.

HTC-10-M10-leaked-photos HTC-10-M10-leaked-photos-1 HTC-10-M10-leaked-photos-2 HTC-10-M10-leaked-photos-3 HTC-10-M10-leaked-photos-4

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.