پرچم‎دار آینده HTC  به زودی معرفی می‌شود - تکفارس 
پرچم‎دار آینده HTC  به زودی معرفی می‌شود - تکفارس 

پرچم‎دار آینده HTC به زودی معرفی می‌شود

مبین محمدی
۸ اسفند ۱۳۹۴ - 16:00
پرچم‎دار آینده HTC  به زودی معرفی می‌شود - تکفارس 

در ماهه گذشته مدیرعامل شرکت HTC اعلام کرد که تکنولوژی VR یا واقعیت مجازی نسبت به گوشی‌هوشمند جدید این شرکت مهم‌تر است و در اولویت بالاتری قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که قرار است پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی HTC Vive VR از هفته  آینده آغاز شود و ممکن است برای معرفی پرچم‌دار آینده برنامه‌هایی را هم برای واقعیت مجازی داشته باشد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

اگر واقع بین باشیم HTC در MWC 2016 حضور گرمی را نداشت و تنها دستگاه‌های میان‌رده‌ آن نیز به نمایش گذاشته شدند. همانطور که می‌دانید HTC One M9 آخرین پرچم‌دار این شرکت بود اما اکنون قرار بر این است که گوشی‌هوشمند HTC One M10 به عنوان پرچم دار جدید در آینده‌ای بسیار نزدیک معرفی شود.

باتوجه به شایعات منتشر شده گوشی‌هوشمند HTC One M10 دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ QHD، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی Ultrapixel، رم ۴ گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی و سنسور اثر انگشت است اما HTC می‌خواهد پگوشی‌هوشمند جدید را فراتر زا یک پرچم‌دار معرفی کند.

شاید هم این شرکت برای تکنولوژی VR در موبایل فکرهایی را دارد. به هر حال تا انتشار جزئیات بیش‌تر باید صبر کنیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.