امکانات برنامه‌ی iPhoto در برنامه‌ی Photos سیستم عامل‌های iOS 10 و OS X 10.12 باز خواهند گشت - تکفارس 
امکانات برنامه‌ی iPhoto در برنامه‌ی Photos سیستم عامل‌های iOS 10 و OS X 10.12 باز خواهند گشت - تکفارس 

امکانات برنامه‌ی iPhoto در برنامه‌ی Photos سیستم عامل‌های iOS 10 و OS X 10.12 باز خواهند گشت

رضا دیزجی
۸ اسفند ۱۳۹۴ - 11:30
امکانات برنامه‌ی iPhoto در برنامه‌ی Photos سیستم عامل‌های iOS 10 و OS X 10.12 باز خواهند گشت - تکفارس 

نسخه‌ی جدید هر دو سیستم عامل جدید اپل مخصوص آیفون و مک، یعنی iOS 10 و OS X 10.12، دارای نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ای از برنامه‌ی Photos خواهند بود که قابلیت‌هایی که در نسخه‌های آخر برنامه‌ی iPhoto وجود داشت را شامل خواهند شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

هم iPhoto 9.6.1 مخصوص مک و هم iPhoto ۲.۰.۱ برای آیفون مدت زیادی است که با ورود برنامه‌ی Photos از رده خارج شده‌اند، اما برنامه‌های جایگذین همیشه لزوما همه‌ی امکانات برنامه‌ای که جای آن را می‌گیرند ندارند. حالا، با تکیه بر ادعای وبلاگ ژاپنی Mac Otakara، اپل سعی دارد عظمت را به برنامه‌ی Photos در هر در سیستم عامل iOS و  OS X بازگرداند.

در حالی که هنوز معلوم نیست کدام قابلیت‌ها قرار است بازگردانده شوند، این منبع اطلاعاتی گفته است که امکانات برنامه‌ی iPhoto 2.0.1 برای iOS شامل ویرایش اطلاعات EXIF و قلموهای لمسی برای تنظیم روشنایی و خصوصیات دیگر در قسمت‌های خاصی از یک عکس بوده است. امکانات مشابهی ممکن است در نسخه‌ی بعدی Photos برای iOS قرار داده شوند.

ما هنوز به طور دقیق نمی‌دانیم اپل چه تصمیماتی برای سیستم عامل‌های OS X 10.12 و iOS 10 گرفته است، اما امیدها به این است که اپل از گرد بودن عدد ۱۰ به عنوان یک فرصت برای تغییری اساسی درباره‌ی محدودیت‌های دنیای iOS استفاده کند، شکل و شمایلی که این سیستم عامل خواهد داشت هنوز مشخص نیست، اما iOS ۱۰ یکی از مورد انتظارترین چیزهایی است که قرار است در کنفرانس WWDC 2016 و در ماه‌های آتی معرفی شود، ما همچنین انتظار دیدن سیستم عامل OS X 10.12 را در آن کنفرانس داریم، اما همان گونه که گفتیم، احتمال این که در این مراسم به برنامه‌ی Photos بسته به برنامه‌ریزی محتوای کنفرانس برای محصولات جدید اهمیت خاصی داده شود، زیاد است.

Photos-app-iPhone-main

با توجه به برگذاری کنفرانس WWDC در ماه ژوئن، ما هنوز زمان زیادی برای صبر کردن داریم، در حالی که iPhone 5se چهار اینچی و iPad Air 3 قرار است در ماه مارس معرفی شوند و باید دید اپل چه چیزهایی تدارک دیده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید