سونی رویداد PlayStation VR را برای ۲۵ اسفند اعلام کرد - تکفارس 
سونی رویداد PlayStation VR را برای ۲۵ اسفند اعلام کرد - تکفارس 

سونی رویداد PlayStation VR را برای ۲۵ اسفند اعلام کرد

مبین محمدی
۶ اسفند ۱۳۹۴ - 18:54
سونی رویداد PlayStation VR را برای ۲۵ اسفند اعلام کرد - تکفارس 

در حال حاضر تاریخ عرضه دو هدست واقعیت مجازی Oculus Rift و HTC Vive مشخص شده است و اکنون PlayStation VR تنها به صورت یک راز باقی مانده است. با این حال ممکن است به رویداد معرفی هدست PlayStation VR سونی نزدیک شویم. این شرکت امروز تاریخ معرفی دستگاه فوق را اعلام کرد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به نظر می‌رسد که شرکت سونی به تازگی ارسال دعوتنامه‌های خود را آغاز کرده است، این شرکت بزرگ در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۶ برابر با ۲۵ اسفند سال جاری میزبان یک رویداد خواهد بود که در واقع قبل از برگزاری رویداد سالانه توسعه بازی است.

playstation-vr-event-480x640

باتوجه به گفته مدیرعامل شرکت GameStop هدست PlayStation VR سونی در پاییز سال جاری میلادی عرضه می‌شود. البته هنوز هیچ تاییدیه‌ای از سوی سونی منتشر نشده است و امیدواریم که در طی برگزاری رویداد آینده سونی جزئیات بیش‌تری را درباره تاریخ عرضه این هدست به دست آوریم.

هنگامی که هدست Oculus Rift معرفی شد، برچسپ قیمت ۵۹۹ دلاری روی آن زده شد و قیمت هدست HTC Vive تقریبا ۷۹۹ دلار اعلام شده است. البته Oculus Rift از این دو ارزان‌تر است، باتوجه به شایعات موجود هدست واقعیت مجازی سونی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. در نهایت ممکن است هدست PlayStation VR ارزان‌ترین قیمت را داشته باشد. نظر شما درباره اینن خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.