Assassin’s Creed Identity رسما برای iOS عرضه شد - تکفارس 
Assassin’s Creed Identity رسما برای iOS عرضه شد - تکفارس 

Assassin’s Creed Identity رسما برای iOS عرضه شد

رضا دیزجی
۶ اسفند ۱۳۹۴ - 16:11
Assassin’s Creed Identity رسما برای iOS عرضه شد - تکفارس 

انتظارها به سر رسید و Assassin’s Creed Identity رسما برای سیستم عامل iOS عرضه شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

همانطور که از نامش پیداست، Assassin’s Creed Identity جزئی از سری بازی‌های Assassin’s Creed که در سبک اکشن ماجرایی جهان باز تاریخی مخفی‌کاری است که توسط شرکت Ubisoft تولید می‌شوند. اما این نسخه از بازی برای Ubisoft اهمیت خاصی دارد چرا که اولین بازی اکشن نقش آفرینی سری Assassin’s Creed محسوب می‌شود و همچنین اولین بازی موبایل Assassin’s Creed برای موبایل است که آزادی عمل نسخه‌های کنسولی این فرنچایز را با خود دارد.

اکشن RPG با آزادی عمل

این بازی به شما اجازه‌ی انتخاب قاتل مورد علاقتان را از بین چهار گزینه می‌دهد: Berserker مبارزه محور، Shadow Blade مخفی کاری محور، Trickster که همه‌ی مهارت‌ها را تا حدی بلد است، و در پایان agile Thief یا دزد چابک. پس از انتخاب باید شخصی سازی قاتل مورد علاقتان با استفاده از وسایلی که به دست می‌آورید بپردازید و آنها را به سلاحها و لباس‌های مختلف مجهز کنید و از یک تازه‌کار به یک حرفه‌ای تبدیل کنید.

Assassins-Creed-Identity-classes

از آنجا که این بازی آزادی عملی که قبلا فقط در نسخه‌های کنسولی وجود داشت را داراست، Assassin’s Creed به شما اجازه می‌دهد آزادانه بپرید، بدوید، و در محیط برگرفته از دوران رونسانس ایتالیا در مواقع نیاز و ماموریت‌ها و گشت و گذار در شهر از موانع بالا بروید. همچنین این بازی را می‌توانید با دسته‌ی بازی مجازی یا یک external gamepad بازی کنید.

و مانند هر عنوان Assassin’s Creed دیگری، شما از گرافیک بی‌نظیری که Ubisoft در نظر گرفته است با وجود اجسام دست‌ساز HD در بازی، سایه ها و مدل‌های با کیفیت لذت خواهید برد.

همین حالا Assassin’s Creed Identity را دانلود کنید

این بازی برای iPhone 5، iPad 3 و دستگاه‌های جدیدتر با نسخه‌ی  iOS 7 و بالاتر بهینه‌سازی شده است. Assassin’s Creed Identity هم اکنون در App Store به قیمت ۴,۹۹ دلار آمریکا موجود است.

Assassin’s Creed Identity قبلا در سپتامبر ۲۰۱۴ به صورت آزمایشی در App Store کشورهای استرالیا و نیوزیلند منتشر شده بود. با گذشت حدود یک سال هنوز به صورت رسمی منتشر نشده بود و بسیاری فکر می‌کردند که عرضه‌ی بازی لغو شده است، مخصوصا با برداشته شدن بازی از App Store در ماه ژانویه‌ی سال قبل.

خوشبختانه بعدها Ubisoft اعلام کرد که Assassin’s Creed Identity قطعا عرضه خواهد شد.

پس درنگ نکنید و همین حالا Assassin’s Creed Identity را دانلود کنید.

Assassins-Creed-action-RPG

Assassin’s Creed Identity دومین بازی انحصاری این سری برای دستگاه‌های موبایل است که پس از بازی استراتژی جنگ‌های دریایی، Assassin’s Creed Pirates عرضه شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.