با قاب‌های شرکت Incipio برای موبایل اس۷ و اس۷ اج آشنا شوید - تکفارس 
با قاب‌های شرکت Incipio برای موبایل اس۷ و اس۷ اج آشنا شوید - تکفارس 

با قاب‌های شرکت Incipio برای موبایل اس۷ و اس۷ اج آشنا شوید

مهدی فوقی
۵ اسفند ۱۳۹۴ - 12:30
با قاب‌های شرکت Incipio برای موبایل اس۷ و اس۷ اج آشنا شوید - تکفارس 

کمپانی Incipio که سال ها است بر روی تولید قاب و کاور برای موبایل های هوشمند و تبلت ها کار می‌کند امروز از کاور ها و قاب های مناسب گوشی اس ۷ و اس ۷ اج در کنگره جهانی موبایل پرداخت و از این قاب ها رونمایی کرد؛ جهت خواندن خبر با تکفارس همراه باشید…

شرکت Incipio قرار است تا قاب ها و کاورهای پرچمداران جدید شرکت سامسونگ را در همان روز ۱۱ مارس برابر با ۲۱ اسفند ماه وارد بازار کند و همزمان با فروش رسمی این موبایل ها این قاب ها بفروش برسند تا فروش آنها بش از پیش بالا رود همچنین خریداران گوشی های اس ۷ و اس ۷ اج با خرید این قاب و کاور ها از همان روز اول گوشی خود را در برابر خش و ضربه محافظت می‌کنند.

شرکت Incipio برای گوشی های اس ۷ و اس ۷ اج ۳ مدل قاب را تولید کرده است که این ۳ مدل عبارتند از:

۱-سری DESIGN:قاب هایی شفاف برای آنهایی که جذابیت و زیبایی موبایل برایشان از جلوگیری از صدمه خوردن دستگاه اهمیت بالاتری دارد.

۲-سری PERFORMANCE:این سری از قاب ها برای کسانی تولید شده است که دوست دارند قابی مقاوم داشته باشند و از موبایل آنها در برابر ضربات و شوک نیز محافظت کند، این سری از از قاب ها دارای استاندارد های نظامی است و دارای ۵ نوع ضاخمت متفاوت است.

۳-سری CORE:سری قابهای CORE برای افرادی ساخته شده است که قابلیت های سری DESIGN و PERFORMANCE را در یک قاب دوست دارند داشته باشند به این دلیل که این سری دارای دو نوع است که قاب های ممتاز تولید شده است.

در ادامه شاهد تصاویری از این قاب ها هستید:

MWC

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.