ZTE دو گوشی‌هوشمند Blade V7 و V7 Lite را معرفی کرد - تکفارس 
ZTE دو گوشی‌هوشمند Blade V7 و V7 Lite را معرفی کرد - تکفارس 

ZTE دو گوشی‌هوشمند Blade V7 و V7 Lite را معرفی کرد

مبین محمدی
۳ اسفند ۱۳۹۴ - 21:11
ZTE دو گوشی‌هوشمند Blade V7 و V7 Lite را معرفی کرد - تکفارس 

امروز در طی برگزاری نمایشگاه MWC شرکت ZTE دو گوشی هوشمند Blade V7 و V7 Lite را به صورت رسمی معرفی کرد. هردو دستگاه به منظور استفاده برای جوانان ساخته شده است و هردوی آن‌ها در بازارهای از پیش تعیین شده  در سال جاری عرضه می‌شوند، لازم به ذکر است که دستگاه‌های جدید ZTE  با سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشملو از پیش نصب شده در دسترس قرار خواهند گرفت. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

ZTE Blade V7

گوشی‌هوشمند ZTE Blade V7 از جن فلز ساخته شده است و ضحامت آن تنها ۳.۵mm است. اندازه صفحه نمایش آن ۵.۲ اینچ ۱۰۸۰p با شیشه  ۲.۵D است، علاوه بر این مجهز به چیپست MediaTek MT 6753 با پردازنده هشت هسته‌ای ۱.۵GHz Cortex-A53 است، همچنین پردازنده گرافیکی آن Mali-T720 بوده و رم ۲ گیگابایتی بر قدرت آن افزوده است.

gsmarena_001

از دیگر مشخصات Blade V7 می‌توان به  دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED دوگانه، دوربین ۵ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، پشتیبانی از اتصال LTE و باتری ۲,۵۰۰ mAh نیز اشاره کرد. گوشی‌هوشمند Blade V7 قرار است که در کشورهای آلمان، اسپانیا، آفریقای جنوبی، اتیوپی، و مکزیک در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه شود.

ZTE Blade V7 Lite

گوشی‌هوشمند  ZTE Blade V7 Lite درایا صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۷۲۰p و جنس شیشه ۲.۵D است. بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم بوده و مجهز به چیپست MediaTek MT6735P با پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳GHz Cortex-A53، رم ۲ گیگابایتی و پردازشگر گرافیکی Mali-T720 است.

gsmarena_011

Blade V7 دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلش  LED است، حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت بوده و از اتصال LTE نیز پشتیبانی می‌کند. باتری آن ۲,۵۰۰ mAh است و در پشت دستگاه مجهز به یک سنسور اثر انگشت نیز است.

برنامه ریزی شده است که Blade V7 Lite  در بهار سال جاری در روسیه، مکزیک، اسپانیا، آلمان، و تایلند عرضه شود. البته هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه آن نیز مشخص نشده است.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.