۱۰ کار Samsung Galaxy S7 که آیفون نمی‌تواند انجام دهد - تکفارس 
۱۰ کار Samsung Galaxy S7 که آیفون نمی‌تواند انجام دهد - تکفارس 

۱۰ کار Samsung Galaxy S7 که آیفون نمی‌تواند انجام دهد

رضا دیزجی
۴ اسفند ۱۳۹۴ - 01:30
۱۰ کار Samsung Galaxy S7 که آیفون نمی‌تواند انجام دهد - تکفارس 

سامسونگ روز یکشنبه رسما گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge را در کنگره‌ی جهانی موبایل معرفی کرد.در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در شهر نیویورک ما کمی فرصت در مراسم داشتیم تا با گوشی‌های Galaxy جدید کمی کار کنیم و به خاطر امکانات جدید آن بسیار هیجان‌زده شدیم که شما آنها را در یک آیفون نمی‌بینید.

در زیر لیستی از کارهایی Galaxy S7 بر خلاف آیفون قادر به انجام آنهاست مشاهده می‌کنید.

Galaxy S7 ضدآب است

the-galaxy-s7-is-water-resistant.jpg

اپل یک لایه‌ی درزگیر به آیفون ۶s اضافه کرده است، اما به اندازه‌ای قدرتمند نیست که بتوان گفت آیفون می‌تواند زیر آب سالم بماند.

در طرف دیگر سامسونگ است که به قاطعیت گفت ‌Galaxy S7 ضد آب است. برای این که دقیق تر بیان کنیم باید گفت این گوشی تاییدیه‌ی IP68 را برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دریافت کرده که به این معنی است که می‌تواند تا نیم ساعت زیر آبی با بیشتر از یک متر  عمق دوام بیاورد.

می‌تواند بسیار سریع شارژ شود

it-can-charge-really-quickly.jpg

Galaxy S7 می‌تواند از طریق MicroUSB به صورت QuickCharge شارژ شود. ما هنوز دقیقا نمی‌دانیم این قابلیت با چه سرعتی شارژ می‌شود، اما اگر مشابه زمان شارژ ۲ ساعتی Galaxy S6 باشد، میتواند ما را راضی نگه دارد. برای مقایسه می‌توان گفت iPhone 6s Plus حدود ۳ ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد.

اما مزیت اصلی Quick Charging  این است که این قابلیت می‌تواند به Galaxy S7 در زمان بسیار کوتاهی قدرت کافی برای ادامه‌ی فعالیت بدهد. ما می‌توانیم در عرض نیم ساعت گوشی با ۶۰٪ باتری داشته باشیم.

دارای قابلیت شارژ بی سیم است

it-can-charge-wirelessly.jpg

در واقع، این گوشی دارای قابلیت شارژ بی سیم سریع است. سامسونگ ادعا می‌کند که تکنولوژی شارژ بی سیمش سریع‌تر از شارژ معمولی با سیم (بدون تکنولوژی‌های شارژ سریع) است.

شارژ با سیم با تکنولوژی quick-charge طبیعتا از شارژ بی‌سیم سریع‌تر خواهد بود، اما داشتن توانایی شارژ بی سیم قطعا خوب است. کافی است گوشی خود را روی داک شارژ بی‌سیم بگذارید تا در طول روز کمی زمان بیشتر برای استفاده از گوشیتان داشته باشید و خیالتان آسوده باشد.

این راه خوبی خواهد بود تا همیشه از این که گوشیتان در طول روز خاموش نخواهد شد خیالتان آسوده باشد.

دوربین Galaxy S7 می‌تواند سریعتر از iPhone 6s فوکوس اتوماتیک کند.

همچنین می‌تواند در تاریکی عکس‌های بهتری بگیرد.

می‌توانید بوسیله‌ی کارت MicroSD حافظه‌ی گوشیتان را بیشتر کنید.

you-can-add-more-storage-with-a-microsd-card.jpg

سامسونگ قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را در Galaxy S7 بازگرداند. درگاه آن که با درگاه سیمکارت یکپارچه شده است، به شما اجازه می‌دهد تا ۲۰۰ GB حجم به دستگاه خود اضافه کنید.

باتری بزرگتری دارد

it-has-a-bigger-battery.jpg

Galaxy S7 معمولی یک باتری ۳۰۰۰ mAh دارد و Galaxy S7 Edge یک باتری ۳۶۰۰ mAh دارد.

برای مقایسه، iPhone 6s باتری ۱۷۱۵ mAh دارد و ۶s Plus یک باتری ۲۷۵۰ mAh دارد.

ما هنوز عمر باتری را در گوشی‌های Galaxy S7 اندازه‌گیری نکرده‌ایم، اما با توجه به این که باتری در این گوشی‌ها بسیار بزرگتر است می‌توان گفت عمر آنها طولانی‌تر خواهد بود.

Samsung Pay در کارتخوان‌های معمولی نیز کار می‌کند.

samsung-pay-works-on-regular-credit-card-readers.jpg

Samsung Pay تقریبا در همه‌ی کارتخوان‌ها کار می‌کند، حتی در قدیمی‌ترین مدل‌ها.

در حال حاظر، Apple Pay در آیفون تنها در کارتخوان‌های جدید که دارای تکنولوژی NFC هستند کار می‌کند. این به این معنی است که شما هیچ موقع مطمئن نخواهید بود که فروشگاهی که به آن مراجعه می‌کنید از Apple Pay پشتیبانی می‌کند یا خیر، مگر آن که به دنبال علامت مخصوص آن که بیانگر پشتیبانی از آن است بگردید.

صفحه نمایش آن دارای قابلیت Always On است و همیشه روشن خواهد بود.

صفحه نمایش Always On در گوشی‌های Galaxy S7 به شما اجازه می‌دهد راجع به اطلاعاتی نظیر تاریخ، زمان و اطلاعات ساده‌ای از پیام‌هایتان بدون روشن کردن گوشی مشاهده کنید.

در iPhone شما مجبورید برای مشاهده‌ی زمان یا پیام‌ها صفحه‌ی گوشی را روشن کنید.

Galaxy S7 Edge در قسمت خمیده‌ی صفحه نمایش خود دارای Widgetهای مخصوصی است.

the-galaxy-s7-edge-has-widgets-on-the-curved-displays-edges.jpg

شما می‌توانید به نرم‌افزارها و مخاطب‌های دلخواهتان، خبر‌ها و حتی میانبرهایی برای انجام کارها مانند نوشتن یک پیام از طریق قسمت Edge صفحه نمایش گوشی Galaxy S7 Edge دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید