آیفون آینده مجهز به پردازنده A9 است - تکفارس 
آیفون آینده مجهز به پردازنده A9 است - تکفارس 

آیفون آینده مجهز به پردازنده A9 است

مبین محمدی
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - 13:04
آیفون آینده مجهز به پردازنده A9 است - تکفارس 

حتما تاکنون درباره رویداد ماه آینده شرکت اپل چیزهایی شنیده‌اید. این شرکت بزرگ قرار است که در ماه آینده میزبانی یک رویداد را بر عهده  گیرد که در طی برگزاری آن قرار است که گوشی هوشمند آیفون جدید را با صفحه نمایش ۴ اینچی معرفی می‌کند. اکنون آنطور که پیدا است این دستگاه جدید آیفون ۵e نام دارد و با پردازنده A9 روانه بازار خواهد شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این دستگاه جدید ممکن است دارای همان مشخصات آیفون ۵ اس باشد اما با این تفاوت که قدرت آن توسط پردازنده A9 تامین خواهد شد، همچنین از ترفند مدرن NFC و دیگر تکنولوژی‌ها برای سرویس پرداخت همراه و ویژگی Live Photos که در سال گذشته معرفی شد استفاده می‌شود.

انتظار نمی‌رود که آیفون ۴ اینچی دارای ۳D Touch باشد اما خوب این انتظار را داریم که ویژگی‌های جدید در آن وجود داشته باشد. از طرفی دیگر ارائه یک آیفون قوی‌تر با قیمت مناسب‌تر بسیار به سود شرکت اپل خواهد بود، به نظر می‌رسد صفحه نمایش ۴ اینچی می‌خواهد همه چیز را عوض کند.

علاوه بر این انتشار می‌رود که در ماه آینده شرکت اپل پردازنده A9X را معرفی کند همچنین شاید آیپد جدید در این رویداد حضور داشته باشد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.