LG G5 مجهز به تکنولوژی صدای شرکت (B&O (Bang & Olufsen خواهد بود - تکفارس 
LG G5 مجهز به تکنولوژی صدای شرکت (B&O (Bang & Olufsen خواهد بود - تکفارس 

LG G5 مجهز به تکنولوژی صدای شرکت (B&O (Bang & Olufsen خواهد بود

رضا دیزجی
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - 12:47
LG G5 مجهز به تکنولوژی صدای شرکت (B&O (Bang & Olufsen خواهد بود - تکفارس 

LG اعلام کرد که گوشی پرچمدار این شرکت، G5، همراه با قابلیت‌های صوتی قدرتمند Hi-Fi که با همکاری B&O PLAY، زیر مجموعه‌ی شرکت Bang & Olufsen، شرکت دانمارکی که به خاطر محصولات باکیفیت صوتی تصویری در سطح جهانی شناخته شده، تولید شده و عرضه خواهد شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در حال حاظر LG جزئیات زیادی در این‌باره منتشر نمی‌کند، اما اعلام کرده است که همکاری نزدیکی با B&O PLAY دارد تا اطمینان حاصل کنند که مصرف کنندگان بهترین تجربه‌ را از صدای دستگاهشان خواهند داشت. بی تردید باید صبور باشیم و منتظر بمانیم تا وقتی که بتوانیم کیفیت صدای G5 را بسنجیم و مشخص شود گفته‌ها و وعده‌های LG تا چه میزان حقیقت داشته است.

در حالی که این اولین گوشی LG خواهد بود که قابلیت‌های صوتی Bang & Olufsen را دارا است، شرکت دانمارکی Bang & Olufsen اولین بار نیست که با یک سازنده‌ی گوشی موبایل همکاری می‌کند. حدود ده سال پیش، سامسونگ و Bang & Olufsen یک گوشی لوکس و عجیب را با همکاری یکدیگر عرضه کردند و اخیرا نیز B&O با شرکت Vertu همکاری کرده تا گوشی اندرویدی Vertu Signature Touch، اسپیکر استریو با صدای بهتر داشته باشد.

علاوه بر قابلیت‌های صوتی پیشرفته، LG G5 تجهیزات پیشرفته‌ی بسیار دیگری نیز خواهد داشت که از جمله‌ی آنها پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 820، صفحه نمایش حدودا ۵.۵ اینچی Quad HD، و دوربین دوتایی در عقب می‌توان نام برد.

پ.ن. : برای اطلاع شما عزیزان باید خاطر نشان شویم که عکس بالا یک دستگاه اسپیکر بلوتوث ساخت شرکت B&O PLAY است (که به LG G5 مربوط نمی‌شود)

عکس تبلیغاتی رسمی و عکس‌های درز کرده از LG G5:

LG-G5-official-teaser-image-plus-alleged-real-photos

LG-G5-official-teaser-image-plus-alleged-real-photos-1

LG-G5-official-teaser-image-plus-alleged-real-photos-2

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.