ویندوز ۱۰ ممکن است در تاریخ ۱۰ اسفند ماه منتشر شود - تکفارس 
ویندوز ۱۰ ممکن است در تاریخ ۱۰ اسفند ماه منتشر شود - تکفارس 

ویندوز ۱۰ ممکن است در تاریخ ۱۰ اسفند ماه منتشر شود

مبین محمدی
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 22:55
ویندوز ۱۰ ممکن است در تاریخ ۱۰ اسفند ماه منتشر شود - تکفارس 

سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در طول این چند ماه اخیر بسیار خبرساز بوده است و با توجه به گفته‌های گذشته مایکروسافت قرار بود که ویندوز ۱۰ برای کلیه دستگاه‌های قدیمی مجهز به ویندوز ۸.۱ قبل از پایان ۲۰۱۵ منتشر شود با این حال این خبر در ماه دسامبر تایید شد اما انتشار نسخه‌های تلفن همراه نیز به تعویق افتاد. اکنون به نظر می‌رسد که در تاریخ ۲۹ فوریه برابر با ۱۰ اسفند ماه مایکروسافت قصد انتشار آپدیت ویندوز ۱۰ را برای موبایل دارد، برای دیدن جزئیات این خبر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

در حال حاضر هم رسانه‌ها و هم کاربران بسیار سردرگم هستند چراکه هنوز مایکروسافت چیزی را تایید نکرده است البته برخی از شرکت‌های حامل انتشار این آپدیت را برای ژانویه ۲۰۱۶ اعلام کرده‌اند.

مایکروسافت مکزیک امروز صفحه فیسبوک خود را با ارسال یک پست آپدیت کرد که در آن به تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ برای جایگزینی ویندوز ۸.۱ در تاریخ ۲۹ فوریه اشاره کرد. همچنین اعلام کرد که همه دستگاه‌های قبلی به این نسخه به روز رسانی می‌شوند. اگر شما از طرفداران سیستم‌عامل خارق‌العاده ویندوز هستید حتما هم اکنون در حال انتظار برای انتشار نسخه موبایل آخرین نسخه از این سیستم عامل یعنی ویندوز ۱۰ هستید. اگر این کمپانی به صورت حتمی تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ موبایل و دیگر برنامه‌های خود را مشخص کند بسیار عالی است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید