اینستاگرام شناسایی دو مرحله‌ای را برای کاربرانش فراهم می‌سازد - تکفارس 
اینستاگرام شناسایی دو مرحله‌ای را برای کاربرانش فراهم می‌سازد - تکفارس 

اینستاگرام شناسایی دو مرحله‌ای را برای کاربرانش فراهم می‌سازد

رضا دیزجی
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 20:44
اینستاگرام شناسایی دو مرحله‌ای را برای کاربرانش فراهم می‌سازد - تکفارس 

هفته‌ی گذشته اینستاگرام قابلیت پشتیبانی از چند حساب را در یک گوشی، به برنامه‌ی خود افزود. و در حالی که این خود باعث مشکلات و بحث‌های حاشیه‌ای و امنیتی گردید، این برنامه‌ی اشتراک عکس برای امنیت ورود به حساب کاربران خود می‌کوشد. اینستاگرام به آهستگی قابلیت Two-Factor Authentication را در بین کاربران خود منتشر می‌سازد، قابلیتی که از سال پیش توسط اینستاگرام در حال آزمایش کیفی است. با تکفارس در ادامه همراه باشید.

نسخه‌ای که سال گذشته در حال آزمایش بود، کدهای بازیابی رمزی نشان می‌دادند که کاربران می‌توانستند هنگام نمایش از آن عکس بگیرند و یا آنها را حفظ کنند. نسخه‌ای که به زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد راه بهتری برای این کار در نظر گرفته است و هنگام وارد شدن یک پیام کوتاه حاوی کد مربوط به شما ارسال می‌کند. شما علاوه بر رمز عبورتان به آن کد برای ورود به حساب کاربری اینستاگرامتان نیاز خواهید داشت.
در آخر علاوه بر رمز عبور و نام کاربری، کسی که برای دسترسی بی اجازه به حساب کاربری اینستاگرام شما تلاش کند، هم باید شماره تلفن شما را داشته باشد و هم خود تلفن شما را. این قابلیت شما را در برابر هکری که می‌تواند از عکس‌های شما سواستفاده کند، مزاحم دوستان و خانواده‌ی شما شود و شاید باعث شود کارتان را از دست دهید، محافظت می‌کند.
زمان اضافی را که باید برای دریافت SMS حاوی کد صبر کنید و سپس آن را وارد کنید قطعا ارزش داشتن یک لایه‌ی امنیتی اضافی را دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.