گوشی‌هوشمند K7 ال‌جی از طریق تی‌موبایل در دسترس قرار گرفت - تکفارس 
گوشی‌هوشمند K7 ال‌جی از طریق تی‌موبایل در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

گوشی‌هوشمند K7 ال‌جی از طریق تی‌موبایل در دسترس قرار گرفت

مبین محمدی
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - 16:30
گوشی‌هوشمند K7 ال‌جی از طریق تی‌موبایل در دسترس قرار گرفت - تکفارس 

اگر اخبار گذشته تکفارس را دنبال کرده باشید حتما از این آکاه هستید که شرکت ال‌جی گوشی هوشمند K7 را در نمایشگاه CES 2016 به صورت رسمی مغرفی کرد. اکنون اعلام شده که شبکه تی‌موبایل عرضه آن را بر عهده گرفته است و قرار است در همین ماه عرضه آن آغاز شود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

به نظر می‌رسد که قیمت گوشی‌هوشمند K7 بسیار مقرونه به صرفه است و کل مبلغ خریداری آن ۱۳۹ دلار خواهد بود، اما اگر فکر می‌کنید قیمت آن گران است شرکت تی‌موبایل پرداخت قراردادی آن را فعال کرده است و خریدار می‌تواند به مدت ۲۴ ماه با پرداخت ۵.۸۴ دلار در ماه آن را داشته باشد. جزئیات فروش این دستگاه هم اکنون در وب سایت رسمی تی‌موبایل موجود است و می‌توانید به آن نگاهی داشته باشید.

به عنوان یادآوری قدرت گوشی‌هوشمند K7 شرکت ال‌جی توسط پردازنده چهار هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 210 با سنجش زمان ۱.۱GHz و رم ۱.۵ گیگابایتی تامین‌ می‌شود. این دستگاه داریا صفحه نمایش ۵ اینچی ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی، با قابلیت ارتقا حافظه از طریق اسلات کارت میکرو اس‌دی، دوربین ۵ مگایکسلی اصلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیسکسلی با اندروید ۵.۱ لالی پاپ است. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.