با تغییرات نسخه جدید برنامه‌ی ۱Password آشنا شوید - تکفارس 
با تغییرات نسخه جدید برنامه‌ی ۱Password آشنا شوید - تکفارس 

با تغییرات نسخه جدید برنامه‌ی ۱Password آشنا شوید

مهدی فوقی
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - 15:00
با تغییرات نسخه جدید برنامه‌ی ۱Password آشنا شوید - تکفارس 

برنامه امنیتی ۱Password که معروف ترین برنامه در زمینه نگهداری پسورد ها است به کاربران در زمینه نگهداری و فراموش نکردن پسورد سایتها، ایمیل ها و…. کمک می‌کند حال دچار یک بروزرسانی بزرگ شده است و امکانات بسیار جدید و زیادی به آن اضافه شده است؛ جهت خواندن خبر با تکفارس همراه باشید…

در یک کلام باید ۱Password دوران جدیدی را شروع کرده است و از تغییرات عمده این نسخه جدید باید به ورود با استفاده از اثر انگشت و و تغییرات ظاهری Material Design اشاره کرد که برای یک بروز رسانی بسیار عالی است و باعث بالارفتن امنیت این برنامه می‌شود.

ش

تغییرات ظاهری و نرم افزاری

xScreen-Shot-2016-02-09-at-10.29.09-11.png.pagespeed.ic.2pcof1nfyt

این برنامه برای بخش دسته بندی ها و آیکون تنظیمات تغییرات جدیدی انجام گرفته شده است تا کار با این نرم افزار راحت تر از گذشته شود همچنین یک تغییر بزگ در این برنامه یک نوار ابزار معلق سازگار می شود که میتوان از هر صفحه ای در برنامه به آن دسترسی پیدا کرد و همچنین یک دکمه‌ی دیگر وجود دارد که به شما اجازه می دهد به راحتی پسورد یا همان رمز عبور و سایت ها را اضافه کنید تا به سرعت بتوانید آن ها را پیدا و هیچ رمزی را گم نکنید و سرعت اضافه کردن پسورد ها به برنامه بالاتر برود همچنین در این بروزرسانی جدید از نرم افزار ۱Password شما می‌توانید با کمک قابلیتی با نام ۱Password for Teams پسورد ها یا همان رمز های عبور خود را با دیگران یعنی خانواده، دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید تا راحت تر با هم همکاری کنند و از این پسورد سریع تر استفاده کنند لازم به ذکر است این قابلیت به صورت آزمایشی فعلا استفاده می‌شود.

تغییرات سخت افزاری

1Password2-4

شاید مهمترین ویژگی که به این برنامه اضافه شده همین قابلیت سخت افزاری یعنی  پشتیبانی کردن از تشخیص اثر انگشت است، و در گوشی های Nexus 5X یا ۶P در صوتی که نسخه ی مارشملو (اندروید نسخه ۶) سیستم عامل اندروید برروی آن ها اجرا شود، کار می‌کند. این به کاربران اجازه می دهد که به جای وارد کردن رمز عبوراصلی از اثر انگشت خود استفاده کنند که سرعت کار را بسیار بالا می‌برد.

این نرم افزار که بروز رسانی شده است در حال حاضر در Play Store به صورت رایگان در دسترس است و با تمام گوشی هایی که به اندروید ۴.۱ و یا جدیدتر مجهز هستند سازگار است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.