LG تایید کرد صفحه نمایش G5 همیشه روشن خواهد بود - تکفارس 
LG تایید کرد صفحه نمایش G5 همیشه روشن خواهد بود - تکفارس 

LG تایید کرد صفحه نمایش G5 همیشه روشن خواهد بود

رضا دیزجی
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - 09:17
LG تایید کرد صفحه نمایش G5 همیشه روشن خواهد بود - تکفارس 

شرکت LG از طریق صفحه‌ی فیسبوک خود دست به تبلیغ قابلیت جدیدی در گوشی G5 خود زد که قرار است در روز ۲۱ فبریه در کنگره‌ی موبایل جهانی معرفی شود. LG عکس متحرکی را منتشر کرده است که فقط شکل اجمالی از ابعاد دوبعدی گوشی را نشان می‌دهد که صفحه نمایش Always ON در آن خودنمایی می‌کند. برای دیدن این عکس با تک‌فارس همراه باشید.

هم‌چنین LG نوشته‌ای را با این مضمون همراه این عکس منتشر کرده است:

هیچ وقت زمانی که همه خوابند، به خواب نرو. LG G5, Always ON

هنوز مشخص نیست که آیا این صفحه نمایش به راستی همیشه روشن خواهد بود یا نه. ممکن است تکنولوژی LG با تکنولوژی‌های مشابه که شرکت‌های دیگر برای نمایش اطلاعات و پیام‌ها هنگام آماده به کار بودن رستگاه در محصولات خود استفاده کردند، متفاوت باشد.

گوشی‌های دیگری مانند Moto X و مدل‌های جدید گوشی‌های نکسوس هر کدام روش‌های مخصوص خود را برای مشاهده‌ی پیام‌ها هنگام خاموش بودن صفحه نمایش گوشی دارند. ولی از لحاظ تکنیکی صفحه نمایش هیچ‌کدام از آنها همیشه روشن محسوب نمی‌شود. آنها ممکن است لحظه‌ای پیام‌ها را نمایش داده و دوباره خاموش شوند.

ممکن است LG صداقت به خرج داده و صفحه نمایش G5 واقعا همیشه روشن باشد. در این صورت این قابلیت چیز جدیدی خواهد بود که تا کنون نمونه‌ی آن مشاهده نشده است. اما این جزئیات چنان اهمیت ندارند که به تنهایی فروش G5 را به صورت انقلابی بیشتر کنند.

به هر صورت برای اطلاع از جزئیات بیشتر پرچمدار امسال ‌LG باید تا کنفرانس جهانی موبایل صبر کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.