گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ضدآب خواهند بود - تکفارس 
گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ضدآب خواهند بود - تکفارس 

گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ضدآب خواهند بود

مبین محمدی
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - 17:28
گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ضدآب خواهند بود - تکفارس 

این روزها دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج جایکاه ویژه‌ای را در رسانه ها پیدا کرده اند و هر روزه خبرها و شایعات بسیاری درباره آن‌ها نیز منتشر می‌شود. حال به نظر می‌رسد که دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ضدآب هستند، البته جزئیات آن‌ها در Zauba نیز منتشر شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

باتوجه به شایعات موجود دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج مشخصاتی شبیه به هم را دارند. هردو دستگاه دارای صفحه نمایش یکسان ۵.۱ اینچی Quad HD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل هستند، البته لازم به ذکر است که اس ۷ اج محهز به صفحه نمایش خمیده است.

علاوه بر یان دو نسخه با دو پردازنده متفاوت وجود دارد که شامل پردازنده اختصاصی Exynos 8990 سامسونگ و پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 نیز می‌شود، هردو نسخه داریا ۴ گیگابایت رم خواهند بود. دیگر مشخصات شایعه شده از حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی سخن می‌گویند، همچنین پشتیبانی اسلات کارت میکرو اس‌دی برای ارتقا حافظه تایید شده است. پرچم دارهای آینده سامسونگ با اندروید ۶.۰۱ نیز روانه بازار می‌شوند.

گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ دارای دوربین دوگانه است که دوربین سلیف آن ۵ کگاپیکسل و دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسل است و با توجه به شواهد موجود دوربین اصلی دستگاه داریا سنسور  BRITCELL است که برای بهبود کیفیت تصاویر و فیلم‌ها نیز طراحی شده است.

اگر توجه کرده باشید در طول این مدت ویژگی‌هایی برای گوشی های هوشمند از قیبل سنسور اثر انگشت و ضدآب بودن آن‌ها ارائه شده است و شرکت‌های سازنده موبایل هم مجبور به ساخت این ویژگی‌ها هستند. اکنون که قرار است گلکسی اس ۷ ضدآب باشد قطعا بهترین گزینه برای خرید خواهد بود. با این حال سامسونگ آخرین پرچن دار خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند، همچنین آن را در تاریخ ۱۸ مارس روانه بازار می‌کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.