اینستاگرام رسماً از چند حساب کاربری پشتیبانی می‌کند - تکفارس 
اینستاگرام رسماً از چند حساب کاربری پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

اینستاگرام رسماً از چند حساب کاربری پشتیبانی می‌کند

رضا دیزجی
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - 09:45
اینستاگرام رسماً از چند حساب کاربری پشتیبانی می‌کند - تکفارس 

پس از ماه‌ها آزمایش، اینستاگرام بلاخره امروز اعلام کرد در آخرین نسخه‌ی نرم‌افزار خود از چند حساب کاربری پشتیبانی می‌کند. هم‌اکنون کاربران و شرکت‌های حرفه‌ای کاربر اینستاگرام قادر خواهند بود تا پنج حساب در نرم‌افزار این شرکت داشته باشند.

کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید می‌توانند در ورژن ۷.۱۵ این نرم‌افزار از طریق بخش profile settings حساب‌های خود را مدیریت کنند. از این قسمت انتخاب یک حساب دیگر به سادگی لمس نام کاربری آن است. همچنین نرم‌افزار برای همگام‌سازی با قابلیت جدید دچار برخی تغییرات ظاهری شده است تا کاربران برای تعویض حساب دچار سردرگمی نشوند.

علاوه بر نکات ذکر شده، برنامه پیام‌ها را به گونه‌ای اطلاع‌رسانی می‌کند که فعالیت‌های هیچ یک از حسابها را از دست ندهید. همچنین می‌توانید به راحتی از چند حساب یا همه‌ی آنها خارج شوید.

اینستاگرام کمی دیرتر از رقبا این قابلیت را به نرم‌افزار خود افزود، اما به هر صورت این برای کسانی که از این سرویس به عنوان تنها راه ارتباطی با مخاطبانشان استفاده می‌کنند، تغییر بزرگی به حساب می آید.

ویژگی جدید امروز در آخرین نسخه‌ی اینستاگرام در دسترس عموم می‌باشد، پس اگر هنوز آپدیت نکرده‌اید هم‌اکنون زمان مناسبی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید