موبایل هوشمند هوآوی GX8 در آمریکا عرضه شد - تکفارس 
موبایل هوشمند هوآوی GX8 در آمریکا عرضه شد - تکفارس 

موبایل هوشمند هوآوی GX8 در آمریکا عرضه شد

مهدی فوقی
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 18:40
موبایل هوشمند هوآوی GX8 در آمریکا عرضه شد - تکفارس 

گوشی هوشمند هوآوی GX8 ، به صورت رسمی، در آمریکا عرضه شد، شرکت هوآوی ماه گذشته گوشی میان رده هوآوی GX8 را به صورت رسمی در آمریکا معرفی کرد و عرضه ی آن از این هفته در این کشور آغاز شده است؛ جهت خواندن خبر با تکفارس همراه باشید…


گوشی میان رده شرکت هوآوی با نام GX8 را می‌توان نسخه آمریکایی و سفارشی سازی شده برای کشور آمریکا دانست چرا که این گوشی مانند گوشی های G8 و G7 Plus در یک زمان معرفی شده و دارای سخت افزار مشابه است اما گوشی های G8 و G7 Plus برای اروپا عرضه شده اند و با اپراتور ها و سیستم مخابراتی این کشور سفارشی سازی شده هستند اما GX8 با اپراتور و همچنین سیستم های نسل جدید در آمریکا سفارشی سازی شده است تا جایی که این موبایل هوشمند از فناوری های فناوری ۴G LTE استفاده می‌کند اما گوشی های G8 و G7 Plus از این قابلیت بی بهره هستند لازم به ذکر است این موبایل هوشمند با اپراتور های AT&T و T-Mobile سازگار است اما با اپراتور های ورایزون و Sprint ناسازگار است.

شرکت هوآوی می گوید که جنس بدنه ی این گوشی ۹۰% از فلز است. به نظر می رسد که هوآوی GX8، گوشی بسیار خوبی باشد اما واقعا بیشتر از یک پرچمدار نخواهد بود و نیست چرا که با داشتن سخت افزاری از جمله: صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویری ۱۰۸۰، تراشه ی اسنپدراگون ۶۱۵ به عنوان پردازندذه این دستگاه و قلب تپنده آن باد داشتن ۸ هسته مرکزی، ۲ گیگابایت رم ، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه در زیر دوربین سخت افزار اصلی این دستگاه را تشکیل می‌‌دهد و همچنین این موبایل هوشمند با دارا بودن اندروید نسخه ۵.۱ به عنوان سیستم عامل پیش فرض واقعا یک میان رده خوب محسوب می‌گردد.

هوآوی GX8 از طریق فرذوشگاه آمازون و به قیمت ۳۴۹.۹۹ دلار فروخته خواهد شد همچنین  این گوشی در رنگ طلایی و سفید موجود خواهد بود و گفته می شود ورژن خاکستری رنگ آن نیز به زودی در این فروشگاه برای فروش قرار خواهد گرفت.

هوآوی GX8 ، دومین گوشی است که هوآوی امسال در آمریکا عرضه کرده است. پیش از این نیز این شرکت گوشی آنر ۵X را در آمریکا عرضه کرده بود. به نظر می رسد هوآوی برای فروش محصولات خود در مناطق آمریکا و اروپا برنامه ریزی کرده است و کمی از بازار فروش آسیایی و خاورمیانه فاصله گرفته است تا بهتر دیده شود و بیشتر بفروشد.

در ادامه می‌توانید عکسهایی از گوشی هوشمند هوآوی GX8 مشاهده کنید:

1

2

3

4

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.