آپدیت Android Wear اعلام شد: همه چیز درباره آن - تکفارس 
آپدیت Android Wear اعلام شد: همه چیز درباره آن - تکفارس 

آپدیت Android Wear اعلام شد: همه چیز درباره آن

مبین محمدی
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 15:30
آپدیت Android Wear اعلام شد: همه چیز درباره آن - تکفارس 

امروز شرکت گوگل آپدیت جدید سیستم عامل Android Wear که در گجت‌ها پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند استفاده می‌شود را اعلام کرد. نسخه جدید سیستم عامل Android Wear یا اندروید پوشیدنی در طی چچند هفته آینده برای کلیه دستگاه‌ها متشر می‌شود. آپدیت جدید ویژگی‌های خارق العاده بسیاری را برای شما به ارمغان آورده است که از جمله آن‌ها می‌توان به حالت Shake و فشار دادن اشاره کرد، این ویژگی‌ها برای اجرا دستورات خاص روی ساعت‌های هوشمند نیز اضافه شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

علاوه بر این شرکت گوگل ویژگی voice messages یا پیام صوتی را به پلتفرم افزوده است که برای اپلیکیشن های شخص ثالثی مثل WhatsApp قابل استفاده است. در نهایت این ویژگی برای ساعت‌های هوشمندی مانند هواوی واچ و ZenWatch 2 ایسوس قابلیت تماس از طریق بلوتوث را به ارمغان می‌آورد.

گوگل دبراه تغییرات جدید توضیحاتی را داده است در زیر نگاهی کوتاه به آن‌ها خواهیم انداخت:

با ویژگی‌های جدید عملیات انتثال را بهتر انجام دهید: با چرخاندن مچ دست خود می‌توانید روی دستگاه خود عملیات اسکرول کردن را انجام دهید، باتوجه به حالت‌های سنسوری جدید شما می‌توانید با فشار دادن صفحه نمایش یا تکان داده آن (shake) به صفحه اصلی دستگاه باز گردید.

با ویژگی voice پیام‌های بیش تری را ارسال کنید: سیستم عامل Android Wear اکنون بی عیب و نقص است چراکه مهم ترین ویژگی به آن اضافه شده است. با ویژگی جدید  voice شما می‌توانید پیام های شخصی صوتی خود را ارسال کنید، به عبارت دیگر می‌توانید از ویژگی راهنما های صوتی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید با اپلیکیشن هایی از قبیل Google Hangouts، Nextplus، Telegram, Viber، WeChat، و WhatsApp پیام های صوتی خود را به دوستانتان ارسال کنید.

با بشتیبان از اسپیکر (بلندگو) می‌توانید به راحتی تماس‌های صوتی برقرار کنید: اکنون با ویژگی جدید Android Wear شما می‌توانید از حالت تماس بهره مند شوید، به لطف وجود پشتیبانی از اسپیکرها شما می‌توانید از طریق بلوتوث تماس‌های صوتی خود را برقرار کنید، به عبارتی دیگر تمامی نیازهای شما با اسپیکر رفع شده است.

از امروز ساعت های هوشمند هواوی واچ و ZenWatch 2  شرکت ایسوس یک ساعت هوشمند تمام عیار خواهند شد، در هفته های آینده با انتشار این آپدیت بیش‌تر با ویژگی‌های جدید این سیستم عامل آشنا خواهید شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید