باتری بهبود یافته گلکسی اس ۷ عمر بیش‌تری را نسبت به گلکسی اس ۶ ارائه می‌دهد - تکفارس 
باتری بهبود یافته گلکسی اس ۷ عمر بیش‌تری را نسبت به گلکسی اس ۶ ارائه می‌دهد - تکفارس 

باتری بهبود یافته گلکسی اس ۷ عمر بیش‌تری را نسبت به گلکسی اس ۶ ارائه می‌دهد

مبین محمدی
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 14:30
باتری بهبود یافته گلکسی اس ۷ عمر بیش‌تری را نسبت به گلکسی اس ۶ ارائه می‌دهد - تکفارس 

با وجود اینکه تاریخ دقیق معرفی شدن گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ مشخص شده است اما به نظر می‌رسد که شایعات و خبرهای پیرامون آن پایانی ندارد. اکنون برخی از جزئیات باتری گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ منتشر شده است، در ادامه با تکفارس همراه باشید تا نگاهی به جزئیات خبر داشته باشیم.

قرار است که گلکسی اس ۷ سامسونگ با بهبود عملکرد باتری بهتری نسبت به گلکسی اس ۶ ارائه شود، این خبر که از سوی Eldar Murtazin منتشر شده است تصویری درباره عمر باتری آن نیز در دنیای مجازی فاش کرده است که همه چیز را ثابت می‌کند.

آنطور که پیداست عمر باتری گلکسی اس ۷ دو روز خواهد بود، همچنین کاربر می‌تواند ۱۷ ساعت  با حداکثر نور پس زمینه با آن بازی کند. گفته می‌شود که این باتری ۳۰۰۰ mAh است. با توجه به شایعات منتشر شده این گوشی هوشمند داریا صفحه نمایش ۵.۱ اینچی Quad HD با وضوح ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل است که در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف Snapdragon 820 و Exynos 8990 عرضه می‌شود.

دیگر مشخصات شایعه شده گلکسی اس ۷ شامل رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی انتخابی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی است که البته انتظار می‌رود از اسلات کارت میکرو اس‌دی پشتیبانی کند.

علاوه بر این دستگاه فوق دارای دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور جدید BRITECELL و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است، بر خلاف انتظارات این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۵.۰ لالی پاپ روانه بازار می‌گردد.

با بهبود یافتن باتری این دستگاه انتظار می‌رود مورد استقبال بیش‌تری قرار گیرد، علاوه بر این با ظرفیت باتری اعلام شده و همچنن باتوجه به مشخصات سخت افزاری بالای آن عمر باتری آن بی‌نظیر و قابل تحسین است. به هر حال سامسونگ آخرین پرچم دار خود یعنی گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را در اوایل ماه آینده در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌کند و انتظار می‌رود در تاریخ ۱۱ مارس نیز عرضه به بازار آن آغاز شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.