نگاهی کوتاه به تمامی  شایعات منتشر شده پیرامون گوشی هوشمند ال جی جی ۵ - تکفارس 
نگاهی کوتاه به تمامی  شایعات منتشر شده پیرامون گوشی هوشمند ال جی جی ۵ - تکفارس 

نگاهی کوتاه به تمامی شایعات منتشر شده پیرامون گوشی هوشمند ال جی جی ۵

مبین محمدی
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 12:00
نگاهی کوتاه به تمامی  شایعات منتشر شده پیرامون گوشی هوشمند ال جی جی ۵ - تکفارس 

همانطور که می‌دانید انتظار می‌رود که شرکت ال جی در کنفرانس مطبوعاتی  MWC 2016 در تاریخ ۲۱ فوریه  گوشی هوشمند ال جی جی ۵ را معرفی کند، تاکنون شایعات بسیاری درباره این دستگاه منتشر شده است اما در نهایت دیروز تایید شد که در رویداد رسمی این شرکت که یک روز قبل از برگزاری کنگره جهانی موبایل برگزار می‌شود مغرفی خواهد شد. در ادامه با تکفارس همراه باشید تا نگاه کوتاهی به شایعات پیرامون ال جی جی ۵ داشته باشیم.

انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۵.۶ اینچی Quad HD با ضوح ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ پیکسل، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و پردازنده بی نظیر Qualcomm Snapdragon 820 عرضه شود.

باتوجه به شایعات و وعده‌های گذشته شرکت ال جی پرچم دار آینده این شرکت از اسلات کارت میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند. در قسمت جلویی دستگاه یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت که برای مکالمه تصویری و عکاسی سلفی بسیار باکیفیت و مناسب خواهد بود.

آنطور که پیداست دوربین اصلی دستگاه سخن‌هایی را برای گفتن دارد و بر طبق شایعات با ۲۰ مگاپیکسل و لنز ۱.۲ اینچی که قادر به ضبط فیلم‌های Ultra HD در ۴K است، همچنین این دستگاه WiFi، Bluetooth،۴G LTE، GPS و سنسور اثر انگشت روانه بازار خواهد شد.

طراحی این گوشی هوشمند به صورت قابل توجهی متفاوت تر از نسخه سال قبل یعنی ال جی جی ۴ است، قرار بر این است که پشت دستگاه ال جی جی ۵ از فلز باشد که همچنین باتری آن قابل جا به جایی خواهد بود، این ویژگی چیزی سات که در طول چند سال اخیر در پرچم دارهای ال جی وجود نداشته است.

به هر حال شایعات منتشر شده از یک تکنولوژی نو سخن نگفته اند و فقط پیشرفت های آن به رخ کشیده شده است، اما وجود ویژگی‌های جدید هم برای یک پرچم دار بسیار واجب است حال چه نرم افزاری باشد یا سخت افزاری فرقی نمی‌کند. متاسفانه ال جی جی ۵ جزئیات چندانی را ندارد و این گوشی هوشمند اندرویدی در نهایت در ماه آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود. پس وعده ما تاریخ ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند ماه خواهد بود. در روزهای آینده با تکفارس همراه باشید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید