مشخصات شیائومی Mi5 با بنچمارک منتشر شده تایید شد - تکفارس 
مشخصات شیائومی Mi5 با بنچمارک منتشر شده تایید شد - تکفارس 

مشخصات شیائومی Mi5 با بنچمارک منتشر شده تایید شد

مبین محمدی
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 11:00
مشخصات شیائومی Mi5 با بنچمارک منتشر شده تایید شد - تکفارس 

تاکنون شایعات مختلف بسیاری درباره گوشی هوشمند Mi5 شیائومی شنیده‌ایم و در حال حاضر به نظر می‌رسد که مشخصات این دستگاه با بنچمارک منتشر شده از سوی GFX Bench تایید شده است. قرار بر این سات که شرکت شیائومی گوشی هوشمند Mi5 را به عنوان آخرین پرچم دار خود در کنگره جهانی موبایل در ماه آینده به صورت رسمی معرفی کند، لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند به تازگی از سوی شیائومی تایید شده است. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گوشی هوشمند جدید Mi5 شیائومی دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Full HD با وضوح ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ پیسکل است و قدرت آن توسط پردازنده چهار هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 820 نیز تامین می‌شود.

همچنین این دستگاه به پردازشگر گرافیکی Adreno 530 و رم ۴ گیگابایتی مجهز است که خافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بر محبوبیت آن می‌افزاید. علاوه بر این نسخه دیگری از این دستگاه با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی وجود خواهد داشت اما هردو از اسلات کارت میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کنند.

mi5

اگر شایعات منتشر شده بر اساس واقعیت باشد دوربین سلفی دستگاه ۱۳ مگاپیکسل و دوربین اصلی آن ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود که در کنار آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی مارشملو می‌تواند جایگاه خوبی را در بازار گوشی‌های هوشمند پیدا کند.

به نظر می‌رسد که ما جاری میلادی ماه بزرگی است و غول‌های تکنولوژی دستکاه های جدیدی را برا معرفی دارند. شرکت شیائومی قرار است که در تاریخ  فوریه برابر با  اسنفد ماه با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در MWC 2016 آخرین پرچم دار خود یعنی Mi5 را معرفی کند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.