بنچمارک دوباره گلکسی اس ۷ با پردازنده Snapdragon 820 - تکفارس 
بنچمارک دوباره گلکسی اس ۷ با پردازنده Snapdragon 820 - تکفارس 

بنچمارک دوباره گلکسی اس ۷ با پردازنده Snapdragon 820

مبین محمدی
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - 23:50
بنچمارک دوباره گلکسی اس ۷ با پردازنده Snapdragon 820 - تکفارس 

اگر شایعات منتشر شده درست باشد قرار بر ای است که در ماه آینده دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ به صورت رسمی مغرفی شوند، سامسونگ میزبانی رویداد مطبوعاتی ۲۱ فوریه برابر با ۲ اسفند ماه را بر عهده دارد، در گذشته بنجمارک پرچم دار آینده سامسونگ منتشر شده بود اما امروز بنچمارک دوباره از این دستکاه با پردازنده Snapdragon 820 منتشر شد، برای دیدن نتایج این بنچمارک در ادامه با تکفارس همراه باشید.

آنگونه که پیداست گلکسی اس ۷ سامسونگ در دو مدل با پردازنده‌های مختلف Snapdragon 820 و Exynos 8990 روانه بازار می‌شود، در حال حاضر ما نتایج بنچمارک هردو را داریم، امروز نسخه Snapdragon 820 دوباره زیر بنچمارک دیتابیس AnTuTu قرار گرفت. این بنچمارک انجام شده در Weibo توسط تیم AnTuTu فاش شد که عملکرد این دستکاه را به خوبی نشان داده است، نتایج کامل این بنچمارک در تصویر زیر نشان داده شده است.

samsung-galaxy-S7-Snapdragon-820

این کوشی هوشمند به یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی Quad HD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز است. لازم به ذکر است که گلکسی اس ۷ با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۶.۰۱ مارشملو (Marshmallow)  و رم ۴ گیگابایتی عرضه می‌شود.

دیگر مشخصات این گوشی هوشمند شامل حافظه انتخابی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس‌دی، دوربین دوگانه، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با سنسور جدید BRITECELL این شرکت نیز می‌شود.

در حالی که دوربین این دسنگاه از مگاپیکسل گلکسی اس ۶ کم تر است اما سنسور BRITCELL برای بهبود کیفیت تصاویر و ویدئو نیز طراحی شده است که کیفیتی بهتر از ۱۶ مگاپیکسل را ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود که سامسونگ دو دستگاه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ در تاریخ ۲ اسفند ماه معرفی کند، همچنین این دو دستگاه در تاریخ ۱۱ مارس نیز روانه بازار ایالات متحده آمریکا خواهند شد. البته پس از معرفی این دو گوشی هوشمند این انتظار را داریم که دستگاه‌های جدید دیگری از قبیل دوربین ۳۶۰ درجه‌ای واقعیت مجازی از سوی این شرکت معرفی شوند. نظر شما درباره این خبر چیست؟

 

 

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.