مشخصات HTC One M10 فاش شد - تکفارس 
مشخصات HTC One M10 فاش شد - تکفارس 

مشخصات HTC One M10 فاش شد

مبین محمدی
۹ بهمن ۱۳۹۴ - 13:02
مشخصات HTC One M10 فاش شد - تکفارس 

در این مدت افشا کننده توییتری @evleaks فعالیت کم تری را داشته است، اما امروز به طور غیر منتظره‌ای به مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند HTC One M10 اشاره شد، به نظر می‌رسد که این دستگاه شباهت بسیاری به گوشی‌هوشمند HTC One A9 که اخیرا معرفی شده است دارد. در ادامه با تکفارس همراه باشید.

گزارش جدید منتشر شده به مشخصات کلی HTC One M10 ینز اشاره کرده است، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با وصوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و در وواقع اولین گوشی‌هوشمندی خواهد بود که دکمه صفحه اصلی آن با سنسور اثر انگشت جایگزین شده است البته این ویژگی در گوشی های هوشمند سامسونگ و اپل پیدا شده است. پرچم دار جدید HTC با سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشملو (Marshmallow) و رابط کاربری Sense 8.0 نیز راوانه بازار می‌گردد.

پردازش این دستگاه قدرتمند بر عهده  چیپست Qualcomm Snapdragon 820 و رم ۴ گیگابایتی است، همچنین حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت بوده که برای کارانی که به دنبال حافظه بیش‌تری هستند اسلات کارت میکرو اس‌دی نیز وجود دارد. متاسفانه جزئیات حقیقی درباره دوربین‌های دستگاه فوق منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی UltraPixel نیز باشد و درباره دوربین جلو هنوز هیچ خبری منتشر نشده است.

گزارشات اخیر نشان داده است که شرکت HTC در ماه آنیده میلادی در کنگره جهانی موبایل حضور ندارد و خود را برای رویداد جداکانه ماه مارس نیز آماده می‌کند. البته این احتمال وجود دارد که این شرکت در MWC حضور داشته باشد اما قطعا این را می‌دانیم که فعلا خبری از پرچم دار جدید نیست. نظر شما درباره یان خبر چیست؟

 

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.